Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 CTF Tournament // Chomiczówka 18 APR 2010 1000 GMT+1 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kosmo
3rd SAF



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik

PostWysłany: Pią 4:00, 26 Mar 2010 Powrót do góry

Witam!
18 kwietnia podejmę się organizacji strzelania na Chomiczówce. Gra będzie turniejem CTF drużyn 5-7 osobowych. Zasady pojawią się w tym tygodniu.

CTF Tournament
W dniu 18 APR 2010 GMT+1 1000 organizuję małe strzelanie.

Zasady są następujące.
-Do rozgrywki zgłaszają się grupy 5-7 osób i takie zgłoszenia najchętniej przyjmuję od dowódców drużyn. Zgłoszenia wg wzoru w postach poniżej:

TL: Jan Kowalski
OP1: Kasia Kowalska
OP2: itd.
KOLOR:

Zgłoszenia indywidualne są również akceptowane!

Barwy dostępne: Biały, czarny, , zielony, żółty, [u]niebieski, brązowy, fioletowy i szary.[/u] Warunkowo pomarańczowy, różowy.

    -Każda drużyna odpowiedzialna jest za przygotowanie sobie WCZEŚNIEJ flagi. Flaga ma mieć wymiary kartki A4 i musi być na niej naniesiony numer drużyny wg kolejności zgłoszeń. Ważne: kolor flagi musi być w kolorze, jaki wcześniej drużyna wybrała przy zgłaszaniu się. Każda drużyna musi również posiadać na obydwu ramionach opaski (również zrobione wcześniej).
    -Flaga musi być wodoodporna (żeby nikt nie wyskoczył z flagą z gazety). Jeśli ktoś chce zrobić farbę papierową, należy ją owinąć folią a następnie całą okleić taśmą klejącą.
    -Flaga musi mieć jednolitą barwę (z oczywistych względów wykluczamy kolor czerwony (oraz wszelkie podobne, jak pomarańczowy i różowy – chyba że będzie to srogi róż bądź pomarańcz). Nie dopuszczam flag w maskowaniu z racji tego, że opaski na ramiona muszą być wykonane z tego samego koloru materiału, a na mundurze nie będą one widoczne.
    -Opaski na czas strzelania proszę w 2 miejscach albo agrafką, albo delikatnie nitką przymocować do bluzy munduru – unikniemy wtedy problemu zjeżdżających opasek, nie będzie w tej kwestii żadnych problemów, a taką opaskę potem bardzo łatwo usunąć i na mundurze nie pozostaje żaden ślad. Nieobowiązkowo warto umieścić na nakryciu głowy opaskę w kolorze drużyny, która pozwoli na jeszcze szybszą identyfikację.
    -W drużynach obowiązuje całkowity zakaz używania radia – każda osoba oddziału musi być w na tyle blisko swojej flagi żeby odpowiednio wcześnie zareagować (na strzelaniu prowadzę nacisk na skoordynowane działania drużyn)
    -Flagowy nie prowadzi żadnych działań prowadzących do eliminacji wroga, jest swoistym oczkiem w głowie swoich kompanów, którzy chroniąc flagę mają chronić jego. Może trzymać broń w rękach, jednak jakiekolwiek strzelanie nie wchodzi w grę. Najlepiej aby żadne spory w tej kwestii nie powstały warto replikę wrzucić na plecy.
    -Odziały są ruchome, przy czym po zabiciu flagowego, flaga zostaje w miejscu jego zestrzelenia – zostawia on flagę i siada – nie idzie na resp, dopóki wymiana ognia w tym miejscu się nie skończy. Nie utrudniajmy naszym kolegom strzelania, po prostu zachowajmy w tej kwestii zdrowy rozsądek.
    -Utracona flaga może być podjęta przez osobę z drużyny lub osobę z drużyny przeciwnej, przy czym osoba z naszej drużyny staje się flagowym, czyli przestaje strzelać.
    -Każda drużyna która utraci swoją flagę na korzyść innej drużyny musi na 10 minut całym oddziałem udać się na resp, aby odpocząć, zjeść coś, napić się i pełni wiary i werwy wrócić do walki o swoją własność. Nieważne czy wymiana ognia dalej trwa czy nie. Jak przeciwnik tylko uchwyci flagę, drużyna która flagę utraciła natychmiast przestaje strzelać wyciąga czerwone szmaty i idzie na respa.
    -Drużyna, która swoją flagę utraci może zdobywać inne flagi.
    -Wolni strzelcy mogą wpisywać się na listę, jednak będą przydzielani losowo do każdej z drużyn tworzonych z wolnych strzelców. Później drużyna po połączeniu w oddział wybiera sobie jakiś dostępny kolor.
    -respy są drużynowe przy czym to dowódca oddziału decyduje kiedy drużyna udaje się na resp. Na RESP POINT [dalej RP] każda osoba przebywa do momentu przybycia swojego kapitana wraz z resztą oddziału, a następnie odczekuje 3 minuty (kładę nacisk na dynamizm rozgrywki).
    -RP będzie na piętrze w budynku.
    -Budynek jest w większej części wyłączony z gry, jednak jest jedna sytuacja, w której drużyna może do budynku wejść. Jeśli będzie posiadać 1/3 wszystkich flag W TYM SWOJĄ FLAGĘ (przed strzelaniem dokładnie powiem ile to jest 1/3 wszystkich flag), jest uprawniona do zajęcia dolnej części budynku (na piętrze będzie resp).
    -Zwycięży ta drużyna, która przy zakończeniu rozgrywki będzie miała największą liczbę flag, przy czym musi posiadać swoją flagę. Będzie jej przysługiwało zaszczytne miano zwycięzcy Pierwszej gliwickiej edycji turnieju CTF.
    -Medyków brak, broń biała tylko, jako element wyposażenia,
    -WIEK: 16+ obowiązkowo, osoby które nie będą posiadały zbyt bujnego zarostu na twarzy będą w tej kwestii sprawdzane, zastrzegam sobie prawo do skontrolowania zgody rodzica/opiekuna prawnego na udział w strzelaniach (nikt nie chce mieć kłopotów z tego powodu, a już na pewno nie ja)

    Strzelanie nastawione jest na szybkie krótkie wymiany ognia, trening podejścia przeciwnika, oraz na dynamice rozgrywki. Taki sposób wyłonienia zwycięzcy ma powstrzymać ewentualne próby wcześniejszego zaprzestania gry. Ma na celu weryfikację zaangażowania członków drużyny w przygotowanie do strzelania, a następnie o walkę w celu utrzymania rzeczy nad którą przynajmniej 1 osoba z drużyny musiała choć trochę pracy poświęcić.

Aby strzelanie miało sens, do 14 kwietnia muszą zgłosić się przynajmniej 3 drużyny.

Osoby które wiedzą że nie będzie im się chciało tak długo strzelać proszone są o nie zgłaszanie się, a jeśli uznam czyjeś wytłumaczenie za mało przekonujące z ksywki wymienię go na forum, i na strzelania do których organizacji przyłożę dłoń nie będzie wpuszczany. Szanujmy swój czas.

Przewiduję czas rozgrywki 180 minut, z ewentualnym przedłużeniem do 240 minut. Każda drużyna musi być wyposażona przynajmniej w jeden stoper/minutnik, bo czas ten po rozpoczęciu gry nie będzie ani skracany ani wydłużany. Nie będzie wtedy wątpliwości kiedy strzelanie się zakończy, nie będzie niedomówień, że ktoś powiedział że koniec strzelania.

Jeśli chodzi o limit FPS to nie przewiduję, jednak na każdego członka zespołu nie może przypadać więcej niż 450 fps. (wyliczone ze średniej). Proszę w tej kwestii o uczciwość, bo nic innego przecież zrobić nie mogę, a w końcu na uczciwości ASG polega.

Przed rozpoczęciem rozgrywki każdy kapitan pokazuje mi:
1. Własnoręcznie nastawiony alarm w telefonie/zegarku/minutniku na wcześniej ustaloną godzinę,
2. Flagę, sprawdzamy wg listy wszystkich jego kompanów czy aby na pewno każdy ma 2 opaski w takim kolorze jaki drużyna wybrała.
3. Dowody osobiste, lub legitymacje szkolne oraz zgody rodziców, czerwone szmaty. Warto żeby każdy miał IM. O okularach do gry chyba wspominać nie muszę, aczkolwiek wspomnę.
4. Każdemu członkowi zespołu przy sprawdzaniu opasek spróbuję zadać jakieś pytanie dotyczące zasad gry, aby nie było niedomówień.

W chwili obecnej to na tyle, jeśli coś w tej kwestii się zmieni to na pewno napiszę, proszę nie przerażać się ilością tekstu i przeczytać całe zasady, aż tyle ich powstało żeby uchronić kogokolwiek przed jakimiś niedomówieniami. Proszę na dzień przed strzelaniem zapoznać się jeszcze z treścią tego posta.

Lista graczy:
SZARY [1] Lista zamknięta
1. Bebe
2. Szczygieł
3. Anka
4. KhaH
5. Lamus
6. Wąski
7. Legileg

BRĄZOWI: [2] EKIPA
1. Karol
2. SiersciucH
3. Ponury Stefanek
4. Kolbaa
5. Huxley
6. Wolf86
7. Marcin



NIEBIESKI [3] Lista zamknięta
1. Glegoł
2. Ciastek
3. iluvatarax
4. Johny
5. Johny +1
6. Bloodian
7. Szajbus


Czarni: [4] EKIPA
1.- Slayer
2. Trollo
3. Skoora
4. Brzezu
5. Bampre
6. Tobi
7. Byku



ZIELONI [5] Lista zamknięta
1. LiZZard
2. Monter
3. Monter +1
4. michaleq
5. michaleq +1
6. Onix

7. Brat Szajbusa

ŻÓŁCI Raptors [6] EKIPA
1. Wing
2. Kapelan
3. Mario
4. Arturo
5. Fryzjer
6. Saper



FIOLETOWI [7] /Ekipa


BIALI [8] EKIPA ŻUBR
1.mickey
2.koli
3.szade
4.rico
5.wolf
6.czyzyk
7.czyzykov


POMARAŃCZOWI [9] EKIPA KolechO
1. Kolecho
2. Łysy
3. Czapel
4. Mloody
5. Riv
6. Misiek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kosmo dnia Sob 2:36, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 32 razy
Zobacz profil autora
Slayer ASG




Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Waryński

PostWysłany: Pią 4:02, 26 Mar 2010 Powrót do góry

aby na pewno chodzi Ci o marzec? Jest już 26 ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TOM
3rd SAF



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 4:31, 26 Mar 2010 Powrót do góry

Kosmo napisał:
Witam!
18 marca podejmę się organizacji strzelania na Chomiczówce. Gra będzie turniejem CTF drużyn 5-8 osobowych. Zasady pojawią się w tym tygodniu.


Dzieki Kosmo za perfekcyjną organizację Very Happy było na prawdę super wręcz zajebiście. Kulki latały i rozpieprzały wszystko wokół a zupełnie zaskoczyłeś nas tymi Leopardami i eskadrą F-16. Jak Ci się udało wojsko namówić by przezbroili się na kulki BB Razz

Dzieki za gre, do następnego razu

Czy "CTF Tournament" będzie miał profil na Facebook'u? Razz


PS. Czy to powrót do przeszłości? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TOM dnia Pią 5:04, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Kosmo
3rd SAF



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik

PostWysłany: Pią 12:19, 26 Mar 2010 Powrót do góry

Ofkors pomyłka, z racji dość późnej pory i 12 godzin robienia pizzy... Razz Kwietnia kolegowie, Kwietnia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BeBe
Explorator studzienek



Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 366 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EPWR / EPGL

PostWysłany: Pią 12:39, 26 Mar 2010 Powrót do góry

Czyli można się już ustawiać do kolejki. Wink

EDIT - podejmuję się do zrobienia flagi i wszelkiej maści opasek na ramiona oraz hełm (kapelusz itd) - kolor SZARY.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BeBe dnia Czw 14:16, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
olddev




Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:22, 27 Mar 2010 Powrót do góry

to ja zwyczajowo... się piszę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosmo
3rd SAF



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik

PostWysłany: Sob 2:04, 27 Mar 2010 Powrót do góry

Proszę się wstrzymać ze zgłoszeniami do momentu przedstawienia zasad.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szczygieł (TaTa)




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 20:28, 27 Mar 2010 Powrót do góry

Bez względu na zasady będe. Chyba, że każesz nam się przebierać za nimfy leśne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Satanael
AoD



Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 533 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:49, 27 Mar 2010 Powrót do góry

Szczygieł zostaniesz rusałką Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy Sorry za OT ale nie mogłem się powstrzymać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szczygieł (TaTa)




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 10:30, 28 Mar 2010 Powrót do góry

OT2 - a Ty pszczółką Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosmo
3rd SAF



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik

PostWysłany: Czw 2:14, 01 Kwi 2010 Powrót do góry

Zasady pojawiły się w pierwszym poście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dobermann




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 10:02, 01 Kwi 2010 Powrót do góry

A czy przypadkiem na Chomiczówce nie było odgórnego zakazu używania pirotechniki narzuconego przez właściciela terenu ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szczygieł (TaTa)




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 21:52, 01 Kwi 2010 Powrót do góry

1. Świetny pomysł na podniesienie CTF na wyższy poziom. Może stanie się coroczną tradycją, ogarniającą coraz większy zasięg? Gratulacje pomysłu Kosmo

2. Jako niezrzeszony (poza GG) chętnie wezmę w opiekę jedną z drużyn składającą się z osób dobranych losowo. Jest to świetna okazja, żeby potrenować współprace.

3. Może nie doczytałem, ale rozumiem, że nie ma limitów amunicji?

4. Czy kolory dobieramy wyłącznie na miejscu, czy można wybrać wcześniej i wcześniej przygotować sobie flagi i oznaczenia?

5. Flaga - czy może być ukrywana? Czy musi być "przytroczona" do flagowego, czy też jest zwyczajnie niesiona?

6. Zajęcie parteru - czy ludzie schodzący z respa muszą uważać na siedzący na parterze zesół? Chodzi o to, czy mogą się obawiać z ich strony ognia?

7. No i co z pirotechniką? Dym, huk?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szczygieł (TaTa) dnia Czw 21:52, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
KhaH




Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 22:07, 01 Kwi 2010 Powrót do góry

Zgłaszam sie jako niezrzeszony. Let's rock Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosmo
3rd SAF



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik

PostWysłany: Pią 0:25, 02 Kwi 2010 Powrót do góry

Szczygieł (TaTa) napisał:
1. Świetny pomysł na podniesienie CTF na wyższy poziom. Może stanie się coroczną tradycją, ogarniającą coraz większy zasięg? Gratulacje pomysłu Kosmo

2. Jako niezrzeszony (poza GG) chętnie wezmę w opiekę jedną z drużyn składającą się z osób dobranych losowo. Jest to świetna okazja, żeby potrenować współprace.

3. Może nie doczytałem, ale rozumiem, że nie ma limitów amunicji?

4. Czy kolory dobieramy wyłącznie na miejscu, czy można wybrać wcześniej i wcześniej przygotować sobie flagi i oznaczenia?

5. Flaga - czy może być ukrywana? Czy musi być "przytroczona" do flagowego, czy też jest zwyczajnie niesiona?

6. Zajęcie parteru - czy ludzie schodzący z respa muszą uważać na siedzący na parterze zesół? Chodzi o to, czy mogą się obawiać z ich strony ognia?

7. No i co z pirotechniką? Dym, huk?


1. Na pewno nie będzie to tradycja coroczna, myślę że raz na 2 miesiące będę w stanie zrobić coś takiego. Teraz ma być test rozwiązań sprawdzam czy na przykład zablokowanie możliwości ataku flagowego się sprawdzi itp.

2. W takim razie zostaniesz wytyczony dowódcą strony szarych.

3. Limitów brak, chodzi o dynamikę i parcie na częste zwroty akcji, spore przetasowania w posiadanej ilości flag i tym podobne.

4. Kolory należy dobrać wcześniej i już w domu flagę taką przygotować (tak jak opaski itp)

5. Flaga ma być estetycznie wykonana (dlatego ma być zrobiona dużo wcześniej, przymocowana do drążka, może być ukrywana, ale Flagowy jest swoistym oczkiem w głowie osób które są w teamie, dlatego wydaje mi się że mógłbym dopuścić dowolność w tej kwestii.

6. To wydaje mi się najsłabszym elementem całego scenariusza - Resp Point, muszę przemyśleć czy nie lepiej było by gdyby resp był przy parkingu samochodów, ewentualnie gdzieś 200-300 metrów za torami w kierunku drogi, tam na pewno nikt strzelał nie będzie, a nikomu w grze nie będzie to przeszkadzało, jak również nie będzie trzeba daleko iść aby się 'zrespować' i wpłynie to na przyspieszenie całego mechanizmu.

7. Piro wykluczona, z tego co się dowiedziałem ponoć na Chomiczówce nie wolno używać czegokolwiek, z racji niewielkiej odległości od budki strażniczej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny