Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Czw 14:41, 31 Sty 2008 |
|
Witam i stawiam pytanie
Kod: |
Czy chciałbyś/chciałabyś wziąć udział w strzelance z limitowaną ilością amunicji? |
Sonda ma na celu ustalenie czy znalazła by się odpowiednia ilość osób chętnych na urządzenie okazyjnie takiej strzelanki. Proszę o uzasadnienie swojego wyboru.
Proponuję real/low capy albo mid/hi capy z limitem ammo w takich ilościach na osobę (z ewentualnymi punktami uzupełnień w zależności od scenariusza):
Szturmowiec: 300bb
Snajper: 120bb
Żołnierz wsparcia: 600bb
Zastanawiam się czy chcielibyście odczuć nieco dodatkowego stresu na polu bitwy czy usłyszeć niezapomniane 'click' po wywaleniu ostatniego pocisku. Zapraszam do dyskusji, wyrażania opinii oraz dzielenia się pomysłami
|
|
|
|
|
|
|
Krulik
1 BDSZ
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 15:35, 31 Sty 2008 |
|
jestem jak najbardziej za od dawna staram się stawiać na realizm a ów pomysł przybliża dążenie do tego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 15:42, 31 Sty 2008 |
|
A ja nie jestem do konca na tak, bardziej by pasowalo ladowanie sie w okreslonych miejscach/godzinach itp. jak sobie wyobrazasz ze przyjade na strzelanke w 30 min wywale te 600 BB i pojade do domu?
|
|
|
|
|
Satanael
AoD
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 16:18, 31 Sty 2008 |
|
Popieram słowa Killi. W mojej ekipie robie za ciężkie wsparcie i 1000B to jest min. jakie wypluwa mój karabin w czasie strzelanki. Ja bym na takiej strzelance z ograniczeniami ilości kulek nie miał co robić. Jestem na NIE.
A propos tych strzelanek z ograniczeniami amunicji. Piszecie, że trzeba mieć tyle kulek co w realu itp. a wziął ktoś pod uwagę to, że w realu po krótkiej serii człowiek nie ma szans się skryć np za drzewem? Albo, że jak nie dostanie bezpośrednio bo stoi za murem, to dostanie odłamkami??? Nasze karabiny to tylko zabawki i nigdy w najmniejszym stopniu nie zasymulują realnego pola walki, bo by było trzeba wprowadzić jakąś zasadę z obrażeniami pośrednimi. Ile to ja już razy wywaliłem pół hi-capa w drzewo zanim gość dostał... W realu z drzewa by nic nie zostało. Trzeba by wprowadzić zasadę, że za jednym drzewem nie wolno np., w przypadku ewidentnego ostrzału, stać dłużej niż pół minuty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Anka
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemięcice/Gliwice/Wrocław
|
Wysłany:
Czw 16:58, 31 Sty 2008 |
|
Uważam, że to bezsensu. Zauważcie ile osób tak na prawde zachowuje się fair w stosunku do innych. Pewnie wielu z nas, ale jest też grupa osób, która do teraz ma problemu z odróżnianiem "dobra od zła". Jasne, że tacy ludzie nie powinni się strzelać, ale jakoś nie widze jakiejkolwiek formy usunięcia ich z tego środowiska czy chociażby przemówienia im do rozsądku.
Myślicie, że jak wprowadzicie limit to wszyscy będą go przestrzegali? Szczerze wątpie w to, tym bardziej po fallklandach. Ludzie nie potrafili się dostosować do zasad obowiązujących nie tylko w scenariuszu ale i ogólnych (typu "dostałeś-schodzisz"). Zresztą z terminatorstwem ostatnio ciągle są problemy. Czasem aż się zastanawiam po co ci ludzie się strzelają, skoro mają takie chore poglądy (przecież nikt z nas nie ma zdolności odpychania kulek na cm od siebie). Hmm który terminator ograniczy ilość kulek?!
Druga sprawa to niesłowność ludzi. Strzelanka ostatnio organizowana przez Arcziego jest tego przykładem. Skoro ktoś kto deklaruje się, że przyjdzie i nie zmienia zdania do samej strzelanki, a jednak nie zjawia się jest osobą godną zaufania? Moim zdaniem nie. Więc wątpię, żeby takie osoby przestrzegały limitu.
Limit kulek wprowadziłabym tylko na strzelance na której znajdowałyby się osoby które znam i wiem, że nie są zdolne do oszustw, w przeciwnym wypadku pomysł ten ma nierealne zastosowanie.
Co do problemów związanych z takimi typowymi jak ma Killa to nie mam jakoś zbytnio wyrobionego zdania, strzelając się VSR-ką limit nie ma znaczenia, więc wole się nie wypowiadać na ten temat.
Ten post nie miał na celu obrażenia/urażenia kogoś. Przytoczone przykłady mają na celu odzwierciedlenie rzeczywistej sytuacji w jakiej się znajdujemy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anka dnia Czw 17:04, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 17:04, 31 Sty 2008 |
|
Killa> no potrafię sobie to wyobrazić
- oszczędniejsze dysponowanie amunicją (taka strzelanka właśnie tego miała by nauczyć)
- powrót do 'punktu zaopatrzeniowego' po kolejne 'taśmy' amunicji w razie nasilonego ostrzału (to wymusiło by ustawienie warty przy takowym punkcie, myślę, że inplus bo ludzie rozsądniej będą się przemieszczać po terenie)
Ew. można wprowadzić limit 1000bb dla supportu by umożliwić mu działanie z prawdziwego zdarzenia :]
Satanael> Czy w prawdziwych warunkach bojowych stanie i walenie całego maga w ciężką osłonę (np. betonowy filar) ma sens? Do takiej 'zasłony ogniowej' jest support, w tym czasie możesz próbować flankować wroga. No chyba że jedyna taktyka to atak frontalny Co do niszczenia się osłon to można ustalić przed strzelanką za czym można się skryć a za czym nie (zasada jak z krzakami) bo przecież nikt nie będzie odliczał ile czasu minęło jak jest pod ostrzałem :>
EDIT:
Anka> Ja piszę o specyficznej strzelance na specyficznych warunkach, takiej, do której zapraszam ludzi chcących się pobawić w ten sposób a więc potrafiących przyjąć takowe zasady.
Ty z kolei piszesz o problematycznych ludziach, którzy chcą tylko 'ponapierdzielać' i nie wiedzą co to zasady. Problemu takich ludzi nie zamierzam rozwiązywać (walka z wiatrakami?) jednak nie zamierzam ich również zapraszać do zabawy.
|
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 17:14, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 17:15, 31 Sty 2008 |
|
Ale tu caly czas chodzi o slownosc ludzi, i produkcje kolejnych zasad, ktore wprowadzaja kolejne komplikacje, i ich lamanie. Jak ktos ma oszukiwac, to bedzie to robil zawsze, a jakies umawianie sie za czym sie mozna/nie mozna itp. wprowadzi wiecej mozliwosci na oszustwa.
|
|
|
|
|
Noah
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 17:26, 31 Sty 2008 |
|
Będą MilSimy, będą ograniczenia. A tak jest jak jest, one hi-cap - one kill,
just luck - no skill…
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Noah dnia Czw 17:26, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 17:26, 31 Sty 2008 |
|
Killa> właściwie odpowiedziałbym ci podobnie jak odpowiedziałem Ance Szukam ludzi chcących ponieść brzemię takich zasad a nie próbować je narzucać na strzelankach ogólnych. Raczej zagrać raz na jakiś czas w bardziej dobranej grupie ludzi.
|
|
|
|
|
Pepe
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville
|
Wysłany:
Czw 18:17, 31 Sty 2008 |
|
Wiecie. Bardziej (mi osobiście) by zależało na strzelankach gdzie sie 7 godzin "operuje" i 5 minut strzela. Strzelana gdzie sie atakuje wroga z totalnego zaskoczenia (kto będzie siedzial 7 godzin w oknie i celował w 1 strone ? ). W razie czego cały 1 BDSZ deklaruje się do chęci (powtarza, to słowo, bo z terminami to różnie bywa) uczestniczenia i w takich dłuuugich operacjach jak i w walkach z ograniczeniami ammo.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ocet
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów
|
Wysłany:
Czw 18:33, 31 Sty 2008 |
|
Jak ma być ograniczenie to czy nie łatwiej zrobić MilSima? Ograniczy się pojemność magów a nie ilość ammo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 19:03, 31 Sty 2008 |
|
Fajnie by było zrobić Milsima z pewnością, może ten temat będzie dla tego jakimś dobrym początkiem można też wprowadzać krok po kroku zasady Milsimowe tak by wszyscy się z nimi oswoili.
|
|
|
|
|
Scarecrow
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Czw 21:05, 31 Sty 2008 |
|
[quote="ocet"]Jak ma być ograniczenie to czy nie łatwiej zrobić MilSima? Ograniczy się pojemność magów a nie ilość ammo. [/quote]
Aha czyli ja mam 8 magazynków ktoś ma 1... Nie można zmuszać kogoś żeby je kupił bo ja nie pozbędę się dla Ciebie 7.
A ja jestem jak najbardziej za... po prostu sam staram się oszczędzać amunicje z przyczyny chęci trzymania się jako takiego realizmu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaszlinkoF
Nautilius Team
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Czw 23:54, 31 Sty 2008 |
|
Ograniczenia amunicji powinny być zależne od scenariusza. Tak jak koledzy wyżej pisali można to doprawić:
-obozy gdzie wraca sie naładować
-limity dla snajperów,ognia wsparcia,szturmowców
i czego jeszcze dusza zapragnie
Jestem za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radzu
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy/Gliwice
|
Wysłany:
Pią 2:40, 01 Lut 2008 |
|
Jeśli chodzi o specyficzną strzelankę z dobrym scenariuszem to jak najbardziej
Jedynie co do ograniczeń to proponował bym aby limit dla osób mający hi-capy był pełnym hi-capem i tyle, wiem że to może być krzywdzące bo jednemu mieści się 250, a drugiemu 450 (ten z 250 by mógł powiedzmy sobie dosypać do limitu), generalnie chodzi mi o to że jeśli mamy już oszczędzać amunicję czyli robić podchody strasznie nie lubię jak mi hi-cap hałasuje (kupił bym low-capy gdyby nie to że chcę zmienić guna).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|