Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Bitwa pod Mokrą 25 kwietnia 2010, niedziela Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ADAMAR




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice, centrum

PostWysłany: Czw 3:08, 15 Kwi 2010 Powrót do góry

A ja mam pytanie do ekipy wyjazdowej czy może ktoś dysponuje wolnym miejscem w aucie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaszlinkoF
Nautilius Team



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 573 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 12:24, 18 Kwi 2010 Powrót do góry

Ja moge dysponować ale dopiero od zabrza na teren
Jak sie umawiamy? moze Ci z gliwic zahacza o Zabrze i pojedziemy razem? potem mozemy zahaczyc o Szczygła chyba ze Szczygieł nie chce z nami jechac i trafi sam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ADAMAR




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice, centrum

PostWysłany: Nie 17:08, 18 Kwi 2010 Powrót do góry

Ja się oczywiście dostosuje co do miejsca możliwego odbioru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Noah




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 2:41, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

Nieaktualne. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Noah dnia Pon 20:26, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Pon 19:48, 19 Kwi 2010 Powrót do góry

Jade za Toma. Smile
W autku z Maszlinkofem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ocet dnia Pon 19:56, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
GRUBY997




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 912 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Wto 12:49, 20 Kwi 2010 Powrót do góry

powiem tak :: pani lekkich obyczajów :: MAĆ !!!!!!! co ze szczegułami , gdzie my sie wogule bedziemy strzelać pustynia błedowska mała nie jest .Maszlinkow chwyć sie za jaja i skontakuj sie z orgiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaszlinkoF
Nautilius Team



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 573 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 13:12, 20 Kwi 2010 Powrót do góry

Nie krzycz, dzis bedą,sam nic nie dostałem to co Confused
Wiadomość od orga:
Cytat:
Wszystkie ekipy otrzymaja instrukcje by @.
W przyszly wtorek zostaniecie poinformowani co i gdzie!

Czyli wtorek tj. dziś.

Troche innych info,zapoznajcie sie:
CYTUJE z WMASG:

UWAGA - Impreza została zgłoszona lokalnym władzom: Wójtowi Gminy Klucze, Komendantowi Policji, Kancelarii Leśnictwa Golczowice oraz 6 Batalionowi Desantowo Szturmowemu z Krakowa. Przedstawiciele w/w instytucji zostali również zaproszeni do odwiedzenia terenu działań w związku z tym pragniemy uczulić wszystkich uczestników gry by godnie zaprezentowali siebie oraz samą idee ASG.


Zasady użycia pojazdów - BRDM

1. Porusza się po wcześniej wyznaczonych trasach, które są zaznaczone na mapach uczestników jako tory kolejowe.
2. Obowiązuje zakaz przebywania na wyznaczonych trasach, budowy zapór lub w jakikolwiek inny sposób utrudnianie przemieszczania się BRDMa.
3. W wypadku przejazdu BRDMa należy zachować szczególna ostrożność , w związku z ograniczoną widocznością kierowcy uczestnicy mają zakaz zbliżania się do BRDMa na odległość mniejszą niż 5 metrów.
4. Załoga strzela do „niemców” znajdujących się w jej zasięgu
5. Załoga znajdująca się w i na BRDMie jest "nieśmiertelna " i nie wolno do niej strzelać.
6. Załoga po opuszczeniu transportera staje się normalnym uczestnikiem gry, można do nich strzelać i giną jak każdy uczestnik.
7. Załoga po opuszczeniu BRDMa może go wykorzystywać jako osłonę, można wtedy strzelać do załogi nawet jeżeli wiąże się to z możliwością trafienia w pojazd..
8. Załoga ma respa w BRDMie.
9. Strona niemiecka nie może zniszczyć BRDMa.

INNE POJAZDY
1. Pod żadnym pozorem nie wolno strzelać w kierunku pojazdów.
2. Pojazdy nie będą operowały w bezpośredniej strefie walk.
3. Gdyby jednak taka sytuacja miała miejsce należy wyraźnie zasygnalizować kierowcom taką sytuacje i umożliwić im wycofanie pojazdów.
4. Nie wolno atakować wysadzanego desantu w bezpośrednim sąsiedztwie pojazdów, otwarcie ognia możliwe jest dopiero po oddaleniu się pojazdów na bezpieczną odległość.
5. W wypadku otwarcia ognia do pojazdu sprawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność materialną i cywilną za wyrządzoną szkodę. Organizator dołoży wszelkich starań w celu wskazania sprawcy właścicielowi pojazdu.
6. Osoba, która ostrzela pojazd zostanie niezwłocznie wydalona z terenu symulacji.
_____________________________
Regulamin symulacji działań militarnych „Bitwa pod Mokrą”

Symulacja odbędzie się w dniu 25 kwietnia 2010 roku w godzinach od 7:30 do 16:00. Terenem działań będzie północna część Pustyni Błędowskiej. Udział w symulacji mogą wziąć jedynie zorganizowane grupy asg (teamy, drużyny, ekipy itp.).

I. Warunki udziału w symulacji:

1.Ukończone 18 lat.

2.Zapoznanie się oraz zaakceptowanie regulaminu i zasad symulacji. Uczestnicy potwierdzają pisemnie akceptacje regulaminu i zasad składając podpis przy rejestracji w dniu symulacji.
3.Dokonanie opłaty w wysokości 20 złotych. Termin i sposób uiszczenia opłaty zostanie podany dowódcą grup po zamknięciu listy uczestników.

4.Uczestnicy mają obowiązek przestrzegania regulaminu oraz wykonywanie wskazówek Organizatora.

5.Organizator zastrzega sobie prawo odrzucenia zgłoszenia bez podania przyczyny, lub w wypadku niedopełnienia formalności.

6.W wypadku niezastosowania się do regulaminu oraz nie wykonywanie poleceń Organizator ma prawo do dyskwalifikacji i wydalenia uczestnika z terenu symulacji

II. Regulamin symulacji

1.Uczestnicy mają obowiązek zapewnienia sobie właściwych tj. spełniających wymogi w rozgrywkach asg środków ochrony oczu.

2.Obowiązuje zakaz stosowania środków pirotechnicznych należących do uczestników. Organizator przekaże dowódcom stron środki pirotechniczne wraz z instrukcją o sposobie ich użycia. W wypadku wystąpienia realnego zagrożenia pożarem zostanie wprowadzony zakaz używania jakiekolwiek pirotechniki.

3.Zabronione jest używanie replik w pobliżu oraz strzelanie w kierunku wyznaczonych Stref Bezpiecznych ( parkingi, strefa obserwacyjna i inne )

4.Zabronione jest strzelanie do osób nie biorących bezpośredniego udziału w rozgrywce, to jest fotografów, widzów oraz osób postronnych które mogą przypadkowo znaleźć się na terenie symulacji.

5.Zabronione jest celowe płoszenie a szczególnie strzelanie do dzikich zwierząt, które mogą przebywać na terenie symulacji.

6.Na terenie Stref Bezpiecznych wyznaczonych przez organizatora obowiązuje zakaz podpinania magazynków (nawet rozładowanych) do replik.

7.Każdy uczestnik jest świadomy ryzyka wiążącego się z symulacjami z użyciem replik asg, przebywa na terenie symulacji na własne ryzyko i jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa.

8.W czasie trwania symulacji obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz innych środków odurzających.

9.Uczestnicy podczas rejestracji otrzymają identyfikator, który należy okazywać każdorazowo na prośbę organizatora.

10.Na terenie symulacji obowiązuje zakaz rozpowszechnienia wszelkich materiałów promocyjnych i reklamowych oraz prowadzenie jakiejkolwiek działalności handlowej i usługowej. Działalność taka jest możliwa jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody organizatora.

11.Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki i inne zdarzenia wywołane nieodpowiedzialnym zachowaniem uczestnika lub złamaniem zasad Regulaminu Symulacji.

12.Organizator nie odpowiada za wszelkiego rodzaju sprzęt uczestników pozostawiony, zniszczony, uszkodzony lub utracony w inny sposób na terenie symulacji podczas je trwania.

13.Odpowiedzialność materialną za ewentualne szkody ponoszą bezpośredni sprawcy.

14.Każdy uczestnik zabiera ze sobą swoje śmieci. Dowódcy otrzymają worki na śmieci, które po zakończeniu symulacji należy dostarczyć na parking.

15.W wypadku wystąpienie nieprzewidzianych zdarzeń losowych symulacja może zostać zakończona przed wyznaczonym czasem.

16.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania i odpowiedzialności w przypadku jego złamania.

17.Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu o czym zostaną powiadomieni dowódcy grup biorących udział w symulacji.


Zasady udziału osób fotografujących i filmujących.

1. Osoby zainteresowane fotografowaniem i filmowaniem symulacji ( zwani dalej „Fotografami” ) mają obowiązek zgłosić swój udział Organizatorowi w celu uzyskania akredytacji.

2. Fotografowie zobowiązani są do wniesienia takiej samej opłaty jak inni uczestnicy symulacji (20 zł)

3. Fotografowie są zobowiązani do przestrzegania regulaminu złotu

4. Fotograf musi być odpowiednio oznaczony (kamizelka odblaskowa) oraz posiadać ochronę oczu spełniające standardy rozgrywek asg.

5. Fotograf powinien unikać sytuacji w której mógłby zdradzić pozycję walczących.

6. Fotograf nie powinien nagrywać i fotografować osób, które oświadczą, że sobie tego nie życzą.

7.W wypadku zaistnienia sytuacji konfliktowej miedzy Fotografem a uczestnikiem symulacji obowiązuje zasada: „uczestnik ma zawsze rację”.

8.Zabronione jest w trakcie trwania symulacji udostępnianie nagranych materiałów uczestnikom strony przeciwnej

9. Przed rozpoczęciem symulacji Organizator zorganizuje spotkanie dla wszystkich Fotografów.

10. Fotografowie mają obowiązek właściwego zabezpieczenia sprzętu foto/video. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaszlinkoF dnia Wto 13:14, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Wto 18:07, 20 Kwi 2010 Powrót do góry

A poinformowałeś orga o zamianie miejscami osób?
Nie będzie problemu z kasą potem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GRUBY997




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 912 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Śro 18:31, 21 Kwi 2010 Powrót do góry

jest ŚRODA I CO DALEJ NIC NIE WIADOMO Mad Mad Mad Mad Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Śro 19:24, 21 Kwi 2010 Powrót do góry

Maszlinkof napisz może do ogra poprostu..
Ja słyszałem że to się zaczyna o 7.30... ale tak jak mówie: "słyszałem"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaszlinkoF
Nautilius Team



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 573 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 19:29, 21 Kwi 2010 Powrót do góry

Ostateczne info:
THE ART OF WAR


1. Gra podzielona jest na III Etapy – etapy ograniczone są ramami czasowymi.

2. Każdy etap poprzedzony będzie otwarciem koperty z rozkazami dostarczonej przez ducha.

3. DUCH – osoba wyznaczona przez organizatora która będzie odpowiedzialna za śledzenie przebiegu akcji i przekazywanie instrukcji dowódcom grup. Każdy dowódca będzie miał swojego ducha. Należy przestrzegać zaleceń ducha oraz konsultować z nim sprawy niejasne czy sporne. Duch będzie miał bezpośrednie połączenie ze sztabem.

4. Rozkazy – rozkazy wydawane będą przez dowódców grup – wypełnianie rozkazów jest bezwzględnym czynnikiem gwarantującym dobrą zabawę.

5. Resp – strony konfliktu będą podzielone na grupy, każda grupa będzie miała swój resp. Szczegóły korzystania z respa opisane będą w rozkazach w zależności od etapu gry.

6. Med-pak – obok respów występują również med-paki każdy uczestnik gry może skorzystać z med.-paka 2 razy (obwiązuje sobie lewą rękę ponad nadgarstkiem). Med.-paki przenosi medyk wyznaczony przez dowódcę. Ilość med.-paków jest ograniczona. Szczegóły dystrybucji med.-paków na odprawie dowódców.

7. Ilość FPS – zdrowy rozsądek, wszyscy są pełnoletni każdy odpowiada za swoje czyny.

8. Pojazdy – strzelać można tylko do ( w kierunku) BRDMa, sam BRDM jest niezniszczalny a jego załoga nieśmiertelna jeśli przebywa w BRDMie. BRDM w jednym miejscu może stać tylko 10minnut następnie musi przemieścić się minimum 100m.

9. Pole minowe – pole minowe to strefa zamknięta wejście do tej strefy równa się z zejściem na respa. Pole minowe można rozminować. Do rozminowania używamy zestawu minerskiego dostarczonego przez organizatora. Sposób rozminowania pola minowego zawarty będzie w rozkazach.

10. Wydarzenia losowe – w pewnych warunkach mogą zaistnieć tak zwane wydarzenia losowe – uczestnicy gry zostaną o nich powiadomieni poprzez swojego dowódcę natomiast dowódca otrzyma odpowiednie instrukcje od ducha.

11. Przydział stron zostanie wysłany na @ do osób zgłaszających.

12. Strona niemiecka zostanie podzielona na 3 grupy północ, środek i południe. Szczegółowy podział w miejscu zbiórki. (teamy nie będą rozbijane)

13. Strona polska zostanie podzielona na dwie i więcej grup w zależności od etapu gry. Podziału dokonuje głównodowodzący strony polskiej po konsultacji ze sztabem gry.

14. Dowódcy grup niemieckich oraz głównodowodzący stroną polską zostaną wyznaczeni przez organizatora. Podziały na grupy oraz przydziały dowodzenia nie podlegają zmianie.

15. Posiłki – bigos – wydawane będą od godziny 14 w sztabie gry.

16. Biorąc pod uwagę zapowiadane 19 stopni w trakcie całej gry będzie można uzupełnić zapas wody w sztabie gry – dystrybutor.

17. Sztab gry, parkingi oraz rozdzielający je las, miejsce wydawania posiłków i wody (strefa zaznaczona na mapie) należą do strefy zdemilitaryzowanej ze względu na przebywających w niej cywili, gości zaproszonych przez organizatora oraz innych osób nie posiadających ochrony wzroku. Wejście i przebywanie w strefie możliwe jest tylko po odpięciu magazynka i przestrzeleniu repliki. Osoby które będą łamały ten zakaz usuwane będą z miejsca gry.

18. Inne sprawy niejasne, nieokreślone lub nie sprecyzowane przez organizatora będą wyjaśniane w czasie odprawy dowódców oraz podczas gry za pośrednictwem ducha.

19. Wszystkie materiały dostarczone przez organizatora, torby medyków, kołczan saperski, ładunki pola minowego podlegają zwrotowi po zakończeniu symulacji.

20. Przed przystąpieniem do gry każdy uczestnik musi wpisać się na listę oświadczającą iż został poinformowany o zagrożeniach (ASG, BRDM) oraz potwierdzić, że zapoznał się z regulaminami gry.


Strona niemiecka, zbiórka przy punkcie widokowym (dawny bunkier obserwacyjny) o godzinie 8.30.

Strona polska, zbiórka na końcu drogi wjazdowej na pustynie – wjazd od strony Chechła przy pomniku pomordowanych. Godzina 7.30.

W celu optymalizacji czasu gry prosimy o punktualne przybycie. Na początku dróg prowadzących do punktów zbornych będą stały osoby odpowiedzialne za informacje.

MAPA:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesteśmy po stronie polskiej.
Parking:
19.51276 °E
50.36409 °N


Noah,Adamar,Ocet 6:30 pod marketem Lux w Czekanowie,dokladne info jak dojechac u Octa, warka zwykla w butelce od glowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Śro 19:33, 21 Kwi 2010 Powrót do góry

Proponuje wcześniej.. o 7.30 chyba trzaby byc już gotowym Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ADAMAR




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice, centrum

PostWysłany: Śro 19:48, 21 Kwi 2010 Powrót do góry

Myślę, że Ocet może mieć racje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GRUBY997




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 912 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Śro 20:16, 21 Kwi 2010 Powrót do góry

ocet napisał:
Proponuje wcześniej.. o 7.30 chyba trzaby byc już gotowym Razz


ocet "chyba" to orga bóg opuscił orga i go suty pieką 1h jazdy trzeba liczyć jak o 7:30 bedzie miał 1/2 ekip to nich się cieszy ,a poztym podawnie na 3 dni przed imprezą godziny to troch nie challo wcześniej sie nie dało Question .Znowu bedzie 3 h pierdolenia o fpsach i tyle a umocnienia można zbudowac w 20 min.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MaszlinkoF
Nautilius Team



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 573 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 19:05, 23 Kwi 2010 Powrót do góry

Ja to widze tak:
6:30 zgarniam Octa,Noaha,Adamara
6:45 spotykam sie z Grubym, w Maciejowie w ustalonym miejscu
7:15/20 spotykamy sie ze Szczyglem w Katowicach na Chorzowskiej 50 (pod bankiem)
ok +/- 8:00 jestesmy na terenie

Wg mnie nie ma sensu jechac tam wczesniej ze wzgledow wiadomo jakich, bedziemy stac i gadac o fps`ach, a przewanie, z doswiadczenia wiem, ze choćby organizator napisal niewiadomo jak wczesna godzine to i tak sie przeciaga bo coś tam, nie ze wzgledu na spoźnialskich, tylko ze wzgledu na brak konstruktywnych działań orga.
Zawsze moga dojsc przyczyny losowe Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny