Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 M130 i silnik CA Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Hornet




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pon 19:46, 13 Paź 2008 Powrót do góry

Witam

Karabin CA M15, sprężyna M130 Guarder, zębatki Super Torque Up CA, silnik standard CA (ze sporym przebiegiem).

Pojawiła się problem z przegrzewaniem się silnika, szybkie wywalenie 1-2 LoCapów na singlu (inne metody ognie także w końcu do tego doprowadzają) rozgrzewa silnik do takiej temperatury że przestaje strzelać, trzeba odczekać i znów jest dobrze ?!?

Czy to może być wina weksploatowanego już silnika ?
Czy waro kupić to [link widoczny dla zalogowanych], w tym sklepie ?

Może ktoś ma sprężynę M130 w CA i powie jak u niego sprawuje się silnik ?

Dodatkowo Bateria Sanyo RC2400 dość szybko się kończy Sad

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hornet dnia Pon 19:47, 13 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pepe




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville

PostWysłany: Pon 19:51, 13 Paź 2008 Powrót do góry

Sprawdź na innej baterii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hornet




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pon 19:59, 13 Paź 2008 Powrót do góry

A bateria może tu szkodzić ?!?
Sanyo RC2400 to bardzo dobra bateryjka ?!?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pepe




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville

PostWysłany: Pon 20:01, 13 Paź 2008 Powrót do góry

Padło Ci coś w batce, na kablach, w silniku, albo masz jakieś mega opory w GB : o

Najlepiej wsadź inny silnik, i sie dowiedz czy dalej się nagrzewa. Masz bezpiecznik w replice ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pepe dnia Pon 20:11, 13 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Hornet




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Czw 22:01, 14 Maj 2009 Powrót do góry

Może ktoś z Własnego doświadczenia doradzić (znaczy miał i używał Smile
czy kupić to: [link widoczny dla zalogowanych]
czy kupic to: [link widoczny dla zalogowanych]

(dla przypominia: M130, zębatki STU CA, Sanyo RC 9,6V 2400)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gross
AoD



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 787 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:35, 14 Maj 2009 Powrót do góry

Używam takiej samej baterii, miałem M150 na stockowym silnku CA, po pewnym czasie miałem podobne objawy, wyjściem jest zmiana silnika, polecam Guarder ITU albo Systema Magnum, nie ma sensu katować silnika CA n.p. wyższym napięciem nowej baterii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gross dnia Czw 22:37, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
R41nM4n




Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 385 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 4:38, 16 Maj 2009 Powrót do góry

jezeli chodzi o guardera ITU to jest niezly na M145 daje na prawde sporego ROFa bez wiekszych problemow zas co do m130 i silnika CA... raczej zwalal bym na okablowanie niz na sam silnik (sprawdz styk spustowy moze sie przyjaral troche co zdecydowanie zwieksza opor :d przy tej baterii powinien dzialac calkiem znosnie na takiej sprezynie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
shortee




Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 10:00, 16 Maj 2009 Powrót do góry

Gross napisał:
Używam takiej samej baterii, miałem M150 na stockowym silnku CA, po pewnym czasie miałem podobne objawy, wyjściem jest zmiana silnika, polecam Guarder ITU albo Systema Magnum, nie ma sensu katować silnika CA n.p. wyższym napięciem nowej baterii.


Gross ma rację. Tracisz baterię, ponieważ większa część prądu jest tracona na uzwojeniach silnika. Straty te są właśnie przyczyną przegrzania w/w silnika. Przy okazji demontażu również sprawdź styki, bo z tego co piszesz wnioskuję, że trochę postrzelałeś. Co może być przyczyną wyeksploatowania styków (przyczynią się do zwiększenia prądu w obwodzie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hornet




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pon 13:47, 18 Maj 2009 Powrót do góry

Styki są Ok, okablowanie też.
Grzeje się tylko silnik, okablowanie i bateria zimne !
GB był sprawdzany w ASGShopie i podobno wewnątrz jest wszytsko dobrze, niestety to GB CA i są łożyska ślizgowe Sad

Postaram się dziś zamówić silnik i się zobaczy !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hornet dnia Pon 18:40, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Hornet




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pią 22:02, 29 Maj 2009 Powrót do góry

Silnik Guardera ITU jest już w replice, przy okazji jeśli ktoś ma jakieś niezawodny spoób na jego regulacje to może się podzieli !!!

Testy:
Bateria Sanyo RC2400mAh 9,6V, silnik Gurader ITU, zębatki STU CA, spręzyna Guarder 130.

Nowy silnik też się grzeje (ale zdecydowanie słabiej) po wywaleniu HiCapa chwyt jest ciepły, ale nic nie zwalnia i dalej można strzelać normalnie.

Zanim pojawił się efekt padania baterii (w poniedziałek sprawdze jak mocno jest rozładowana) udało mi się wystrzelić 7,5 Hicapa, czyli coś koło 2200 kulek, jak oceniacie tą ilość, powinno być wiecej czy jest zbliżona do średniej ?!?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scarecrow




Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 519 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 22:07, 29 Maj 2009 Powrót do góry

Z tego co zauważyłem używając RC (oprócz tego że dają większego kopa w mojej M'ce ale to chyba oczywiste) to to że nie starczają na wiele kulek - dlaczego - nie wiem, może po prostu dobrze działają ale krótko. Myślę że jest to wynik wyższej klasy średniej. A co do grzania silnika to z Grubym na Bravo 2.0 zastanawialiśmy się czy jak napluje na chwyt pistoletowy to czy zacznie się gotować jak na patelni Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gross
AoD



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 787 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:21, 29 Maj 2009 Powrót do góry

ja tej baterii (2400) nigdy nie rozladowalem w G3, a wystrzeliwalem nawet po 2,5-3,5 tys. na M150 (+Magnum), z kolei w G36C gdzie mam M120 i stockowy silnik TM wystrzelalem ok 7000BB na tej baterii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny