Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [ARCH] Merry X-mess Veracruz [LARP ASG]P-ce Homiczówka 27.12 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Czw 17:12, 30 Lis 2006 Powrót do góry

Zapraszam wszystkich chętnych na LARP "Merry X-mess Veracruz " którego mechanika walki będzie głównie opierać się o ASG.
Na chwilę obecną termin rozegrania LARPa to 27 grudnia godzina 14:00 w Pyskowicach na terenie zwanym Chomiczówka znajdującym się zaraz koło dworca PKP. Może jednak być zę w razie jakiegoś poślizgu termin ten może zostać przesunięty na okres ferii zimowych.

W LARPie brać udział będą osoby powiązane tak z ASG jak i samym tylko RPG, tak wszystko będzie rozłożone aby każdy miał dobrą zabawę.

Ilość zaplanowanych ról na chwilę obecną to 38, może ona jednak ulec zmianie zależnie od ilości chętnych.
Tutaj pod tym linkiem można przeczytać więcej, życze miłej lektury Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bloody dnia Pon 21:04, 11 Gru 2006, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Czw 18:16, 30 Lis 2006 Powrót do góry

Nie zależnie od pogody się stawie. Mam nadzieję że termin nie będzie przesunięty Rolling Eyes .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Czw 18:29, 30 Lis 2006 Powrót do góry

A oto spis postaci jakimi będzie można zagrać, każdy chętny do odegrania którejś roli niech odezwie się na maila lub na gg ażeby można było go wpisać do odpowiadającej postaci, tak by nikt inny mu jej nie zajął.

Mieszkańcy miasteczka Veracruz:

1.Barman –
2. Kaznodzieja – ZAJĘTE
3. Medyk – ZAJĘTE
4. Rusznikarz – ZAJĘTE
5. Łotrzyk – ZAJĘTE
6. Ochroniarz – ZAJĘTE
7. Szeryf – ZAJĘTE
8. Handlarz – ZAJĘTE
9. Barmanka –
10. Szuler –
11. Myśliwy – ZAJĘTE
12. Z-ca szeryfa -ZAJĘTE
13. 1 pomocnik szeryfa - ZAJĘTE
14. 2 pomocnik szeryfa - ZAJĘTE
15. 3 pomocnik szeryfa - ZAJĘTE
16. Kurtyzana – ZAJĘTE


Slumsy:

1. Król szczurów – ZAJĘTE
2. 1 szczur –
3. 2 szczur –

Przybysze:

1. Gladiator – ZAJĘTE
2. D-ca Hard corps - ZAJĘTE
3. 1 szeregowy Hard corps – ZAJĘTE
4. 2 szeregowy Hard corps – ZAJĘTE
5. Najemnik – ZAJĘTE
6. Łowca mutantów - ZAJĘTE
7. Indianin - ZAJĘTE
8. Szaman - ZAJETE
9. Poszukiwacz - ZAJĘTE

Gangerzy:

1. Szef gangerów - ZAJĘTE
2. Prawa ręka szefa - ZAJĘTE
3. Córka szefa - ZAJĘTE
4. Syn szefa - ZAJĘTE
5. 1 ganger - ZAJĘTE
6. 2 ganger - ZAJĘTE
7. 3 ganger - ZAJĘTE
8. 4 ganger - ZAJĘTE
9. 5 ganger - ZAJĘTE
10. Zaopatrzeniowiec - ZAJĘTE

Wszelkie role typu np. Medyk może zostać zagrane przez kobietę, będzie to wtedy lekarka, zamiast barmanki może być barman etc.

Czekam na chętnych

[link widoczny dla zalogowanych] lub gg 3892287


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bloody dnia Śro 5:32, 20 Gru 2006, w całości zmieniany 25 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 19:36, 30 Lis 2006 Powrót do góry

BędęSmile
Greqon




Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyskowice

PostWysłany: Czw 23:05, 30 Lis 2006 Powrót do góry

Prawdopodobnie bede, postaram sie jeszcze potwierdzic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Pią 7:23, 01 Gru 2006 Powrót do góry

Dokładny opis będzie, ale jak będzie wiadomo kto kim jest. Chodzi o to by od razu nie wszyscy wiedzieli kto i co oraz dlaczego. Dla wielu niewiedza innych moze być kwestią życia bądź śmierci. W przypdaku definitywnej śmierci dostanie jakąś nowa rolę, lecz będzie to już bardziej na zasadzie statysty bez opisu oraz celów postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Pią 18:57, 01 Gru 2006 Powrót do góry

Cytat:
Bloody:
ty mnei chyba źle zrozumiałeś... chodzi mi o to żebyś napisał "co to jest" Szaman , jaki ma charakter,co on wlasciwie robi itd. chociaz tak lekko o golnie zeby osoby kjtore nie graja w takie RPG z klimatami Fallout wybrali taka psotać w ktorej beda sie dobrze czuć Very Happy


Bo wolałem by takie rzeczy załatwić na pruv, no ale dobrze.

3. Medyk - mieszkaniec miasta zajmujący się łataniem ludzi co w tych czasach jest abrdzo dochodowym interesem. Wartośc bojowa bardzo niska lub po prostu niska, sa ludzie od tego chronić mu tyłek.

4. Rusznikarz - Uzbrojenie dowolne, nawet wymagane coś zapasowego na sprzedaż innym. Na ogół po za Veracruz się nie rusza bo i po co skoro klientela sama przychodzi. Sprzedaje też kulki własnej roboty ( samoróbki całkiem dobrej jakości ). Profesja mniej dochodowa od medyka ale da się wyżyć.

5. Łotrzyk - Człowiek polegający głownie na zręczności swych palców, cóz mówić tylko czycha na naiwnych przybyszów. Tylko trzeba uważać bo szeryf na ręce patrzy.

6. Szeryf - To on jest militarną władzą w miasteczku, W tym miasteczku liczy się jedno prawo, jego prawo. Swych ludzi rozmieszcza na terenie całego maisteczka tak by nic złego nie mogło się stać. Masz broń, no to musisz zostawić ją u mnie na magazynie, nie bój się będzie bezpieczna. Co nie zostawisz? No to wypier.. z miasteczka, gości chcących rozróby nam nie potrzeba, to porządna osada. Przypadające lokum to biuro, cela oraz magazyn broni. Postać silna militarnie

12. Z-ca szeryfa, czyli jego prawa ręka, to on zajmuje się wszystkim gdy szeryfa brak w pobliżu. Postać silna militarnie

13-15. 1-3 pom szeryfa - cóż zajmujesz się pilnowaniem porządku w miasteczku, jesteś pod rozkazami Szeryfa i jego zastępcy, oni ci płacą to dzięki nim masz co jeść i gdzie spać. Postać militarna. nie nakreślona zbyt silnie fabularnie.

8. Handlarz - Masz sporo rupieci które niejeden by kupił, a po za tym wiesz jak targować się z ludźmi. Szeryf zapewnia ochronę twego interesu, coś tam mu trzeba odpalić no ale to jak każdy mieszkaniec. Da się zyć na dobrym poziomie, tylko trzeba pilnować by handel się kręcił. Postać słaba militarnie.

9. Barmanka - pracuje w barze, to dzięki właścicielowi ma co jeść oraz gdzie spać. Swoją droga na zewnątrz to raczej niebezpiecznie a tutaj w miarę spokojne życie, a i nieraz ludzie jakiś napiwek dają, czyli zawsze jest coś dla siebie.

10. Szuler - chcesz obstawiać zakłądy, a moze zagrasz w karty? Poker, black Jack? Nie ma sprawy, a moze oprowadzić cię po mieście lub pomóc z kimś dogadać? Jak chcesz coś załatwić ale szybko zarobić kasę to przyjdź do mnie, znam się na tym Wink. Postać przeciętna militarnie.

11. Myśliwy - masz dobrą spluwę, przede wszystkim celną, w końcu ważne jest ażeby tracąc jak najmniej amunicji upolować jakiegoś zwierza. Wokół miasteczka porozkładałeś sidła na zwierzynę, tam też nieraz coś się złapie, potem wystarczy sprzedać. Co prawda na zewnątrz troche niebezpiecznie bo gangerzy niejednego juz napadli. Trudno takie życie, trzeba uważać. Postać silna militarnie.

Słumsy:

1. Krół szczurów - masz swoje slumsy i to ty w nich rządzisz. Masz swoje szczury które są na twoje usługi. Na swój sposób jesteś bogaty, szczury zbierają różne ciekawe rzeczy, przeszperają każdy zakątek a to wszystko trafia do ciebie, niejeden przychodzi do ciebie pytając o jakąś konkretną rzecz. Jesteś rpawie jak handlarz, cóż "prawie" czyni wielką różnicę Wink. Postać docelowo uzbrojona w sprężynę.

2-3 Szczury - jesteście sługusami swego "króla", chodzicie po terenie szukając różnych ciekawych rzeczy, w sumie nie przejmujecie sie gangerami w końcu szkoda na was kulki, jesteście dla innych nic nie warci, ale to ni jest ważne, bo wiesz że tam wokoło mozna znaleść prawdziwe skarby i stać się bogaczem, choćby tylko na chwilę ale jednak. Oczywiście znaleziskami trzeba się dzielić z "królem", ale on nieraz bywa dośc chojny, inna rzecz ze nie zawsze wszystko widzi Wink. Ogłnie podsumowując, chcesz cos załatwić w mieście pytaj szulera, a jak chcesz coś załatwić po za miastem to pytah szczura.

Przybysze.

Hard Corps - jest grupa byłych komandosów, najmująca się za gamble, rzecz ajsna jesteście fachowcami i z byle ochłapy nie pracujecie.

Najemnik - masz dobra broń i trochę doświadczenia bojowe, tak to własnie jest twoim chlebem. Najmujesz się nieraz ryzykując swe życie, a wszystko po to by przeżyć i miec co jeść. To prawda że mógłbyś się gdzieś nająć na stałe np. jak pomocnik szeryfa, ale to nie dla ciebie, tymczasowo tak, ale na dłuższą metę trzeba dalej ruszać w świat. Stać w miejscu to po proaru nuda.

Szaman - Wedruje razem z indianinem, wspiera sie o długi wędrowny kij z jakąś zwierzęcą czaszką na górze. Wiesz dlaczego ten świat zszedł na psy, ludzie nie szanowali przyrody, nie szanowali bogów oraz duchów przodków, ale wystarczy tylko by na powrót zapanował ład i porządek, by ludzie zaczęli rpzestrzegać dawnych praw, a pustynie na powrót pokryją się zielenią. Nawracasz zatem ludzi na starą indiańską wiarę, a jak ktoś przeszkadza to przeciez znasz się na starej szamańskiej magii, rzucisz na kogoś klątwę i w krótkim czasie ten ktoś zginie w pechowych okolicznościach. Postać słaba militarnie.

Poszukiwacz - ktos potrzebuje silnika forda w dobrym stanie? Nie ma sprawy ty znasz sie na takich rzeczach, wiesz nawet co ile jest warte oraz gdzie to warto sprzedać. Praca trochę niezpieczna bo różne ścierwa się wałęsają to wysypiskach, czasami trzeba kogoś do pomocy najać, a czasami samemu strzelać.

Strzeszczenie gangerów jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krulik
1 BDSZ



Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:03, 02 Gru 2006 Powrót do góry

Zgłaszam swoją obecność Smile Proszę mi przydzielić rolę i podać na gg Smile do wszystkiego się najme Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Nie 0:13, 03 Gru 2006 Powrót do góry

No dobra, mi to i tak obojętne. Niech będzie niedziela.

Może skołuje paru RPGowców...

Bloody może opiszesz choć odrobinkę świat... Chodzi o to żeby ludzie nie grający w Neuroshime wiedzieli coś o klimatach tych czasów. Może to pomóc niektórym w np. dobraniu stroju/postaci itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Nie 1:36, 03 Gru 2006 Powrót do góry

Na wikipedii można sobie nawet zobaczyć co to takiego Neuroshima Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

na dole znajdziemy także linki do stron o tematyce Nauroshima. Nasz LARP będzie akuratnie rozgrywany w spokojnym miasteczku Veracruz, który uniknął bezpośrednich skutków wojny, aczkolwiek dobrze i tak nie ma. Dodam tylko tyle że osoby z zewnątrz bardziej są narażone na wszelkiej maści choroby aniżeli mieszkańcy Wink.

Termin LARPa zostaje zmieniony na 7 stycznia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 2:34, 04 Gru 2006 Powrót do góry

Cześć, ja nowa. Mnie i mojemu chłopu też pasuje późniejszy termin. Z ciekawości: dopuszczacie broń każdej mocy, czy raczej krótką?
Gość






PostWysłany: Pon 16:15, 04 Gru 2006 Powrót do góry

BęDę na 100% Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Krulik
1 BDSZ



Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:09, 04 Gru 2006 Powrót do góry

MI każdy termin odpowiada Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Pon 18:49, 04 Gru 2006 Powrót do góry

Cytat:
600fps? Surprised chyba przesadziles z ta gorna "granica rozsądku"


Jak ma ktoś coś silniejszego niż 350fps to niech lepiej da wcześniej znać, bo powyżej tej siły to tylko snajperki. Pamietajmy że to LARP a nie tradycyjna strzelanka, niektóre osoby nie są powiązane z ASG, a jedynie RPG więc bez przesady prosze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bloody
Łyse węże



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętoszowice

PostWysłany: Pon 22:00, 04 Gru 2006 Powrót do góry

Ilośc kulek na osobę będzie tak mała ze nie będzie się opłacało strzelać serią, bo to tak jakby podcierać się banknotami. Uzbrojone osoby będą mieć na oko 30-120 kulek na starcie, resztę można zdobyć w czasie gry, ale i tak wątpię by ktoś dorobił się więcej niż 300 choć istnieje szansa na więcej. Co do FPS no cóz trzeba będzie polegać na waszym rozsądku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny