Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [ARCH] 10.12.06r Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Kikut




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 18:50, 10 Gru 2006 Powrót do góry

Mi sie również podobało, chociaż bylo troche zamieszania z tym generałem, bo później niebyło wiadomo kto ma te zasrane szyfry, tzn. który osobnik to dowódca i w scenariuszu zaczął panować lekki chaos, ale ogólnie mi się podobało Wink

Dzięki wszystkim i do zobaczenia:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 19:31, 10 Gru 2006 Powrót do góry

dzieki za strzelanie. nie ukrywam ze byla to najlepsza od dawna impreza na ktorej bylem. takrze czekam na zdjecia.

P.S.

Panowie na tym terenie rzeczywiscie deserty widac jak na dloni... Very Happy
Gość






PostWysłany: Nie 19:59, 10 Gru 2006 Powrót do góry

dzieki za strzelanke Smile czekamy na fotky Smile pozdro i dozobaczenia kolejny raz Smile a co do scenariusza nie bylo najgorzej Smile
Radzu




Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 299 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy/Gliwice

PostWysłany: Nie 21:46, 10 Gru 2006 Powrót do góry

Dzięki wszystkim za gręSmile
Myślę że pomimo lekkiego zamieszania scenariusz nie wyszedł najgorzej Razz
Większość jego niedociągnięć mogę zwalić na to że był przygotowywany na inny teren i to już dość dawno przez co nie pamiętałem wszystkich jego szczegółów.

A teraz mały przebieg scenariusza :

Zarubia i Wedia walczą ze sobą od wieków, są na tyle małe że reszta świata rzadko wtrącała się w ich sprawy, po trwającym już 5 lat pokoju stwierdzono ruchy przy granicy Wedii. Wedowie długo nie atakowali gdyż Zarubia weszła w posiadanie rakiet mogących w razie wojny doszczętnie zniszczyć Wedię.

Był zimny deszczowy poranek, Zarubińczycy z bazie nie spodziewali się aby tego dnia wydarzyło się coś ciekawego, wprawdzie słyszano o ruchach Wedów na granicy i nawet przyjechał do nich generał ale niezbyt się tym wszystkim przejęli.

O godzinie 10 otrzymali rozkazy:

Cytat:
Rozkazy dla oddziału Zarubiańczyków
Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze Zarubiańczyków przebywający w bazie alfa

Żołnierze !! Według naszego wywiadu przy granicy z Wedią wykryto ruchy nieprzyjaciela, w celu potwierdzenia tych doniesień został przysłany do was Generał, ma on za zadanie w przypadku wojny z Wedią, odpalić rakiety w bazie B1 i raz na zawsze rozprawić się z tymi psami !

Zasady:
- każdy ma 4 respy

Rozkazy:
- chronić Generała
- wysłać 2 osobowy patrol by sprawdził ruchy wroga, nie nawiązywać walki jeśli to nie będzie konieczne.

Czekajcie na dalsze rozkazy…


Generał dostał osobne rozkazy:
Cytat:
Rozkazy dla Generała Zarubiańczyków

Witaj Generale, zostałeś wysłany do bazy alfa aby potwierdzić ruchy wroga na granicy.
Kody do rakiet znajdujących się w pobliskiej stacji rakietowej to:

4 8 15 16 23 42

Zasady:
- Generał przebywa cały czas na terenie bazy alfa
- Generał po śmierci powraca jako normalny żołnierz mający 4 respy

Rozkazy:
- Oczekiwać na informację o ruchach przeciwnika

Zniszczyć po przeczytaniu i zapamiętaniu kodów !!


w stacji radarowej niedaleko:

Cytat:
Rozkazy dla stacji rakietowej Zarubiańczyków
Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze stacji rakietowej

Żołnierze !! Według naszego wywiadu w pobliżu waszej stacji pojawiły się ruchy oddziałów nieprzyjaciela. Zachowajcie szczególną ostrożność.

Rozkazy:
- pilnować głowic rakietowych.
- możecie wysłać jednoosobowy patrol w pobliżu stacji, reszta ma obowiązek pozostać w środku.


W tym samym czasie niedaleko Wedowie także dostali rozkazy:

Cytat:
Rozkazy dla oddziału Wedów
Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze Wedów

Żołnierze !! Zarubińczycy od pięciu lat mają nas w szachu, grożąc odpaleniem rakiet w nasz wspaniały kraj. Przybyliśmy tutaj aby wykraść Zarubiańskie głowice rakietowe i wykorzystać je w budowie naszych rakiet którymi zniszczymy tą wylęgarnię zła !

Zasady:
- każdy ma 4 respy

Rozkazy:
- Wykraść 2 Zarubiańskie głowice rakietowe i utrzymać ja w tymczasowej bazie do przylotu helikopterów o godzinie „13:00”

Czekajcie na dalsze rozkazy …


Dziwnym zbiegiem okoliczności Wedowie zamiast zaatakować stację rakietową otworzyli ogień w kierunku bazy alfa gdzie zdezorientowane wojska Zarubiańskie zaczęły mobilizację do walki.

Po pewnym czasie Wedowie zrezygnowali z atakowania bazy i zaatakowali stację rakietową.

Walka nie trwała długo i głowice zostały przetransportowane do tymczasowej bazy Wedów.

Gdy głowice znalazły już się w bazie, przyszły nowe rozkazy :

Cytat:
Rozkazy dla oddziału Wedów po przejęciu głowic (otworzyć dopiero w bazie)
Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze Wedów

Gratulacje !! Udało się wam przecząc głowice. Niestety na podstawie danych jakie nam przekazaliście, głowice są chronione specjalnym kodem.
W posiadaniu tego kodu jest Generał Zarubińczyków, który przebywa w bazie alfa.

Rozkazy:
- porwać Generała
- poddać go torturom aby wyjawił kody (musi przebywać przez 15 minut w bazie)
- po przejęciu kodów, zabić Generała.

Pamiętajcie że kody się nam na nic nie przydadzą jeśli stracicie głowice, a Zarubińczycy z pewnością nie będą siedzieć z założonymi rękoma.


Zdezorientowani Zabiańczycy także dostali rozkazy:

Cytat:
Rozkazy dla oddziału Zarubiańczyków po utracie głowic
Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze Zarubiańczyków przebywający w bazie alfa


Stała się rzecz straszna, stacja rakietowa została napadnięta, a głowice naszych rakiet zostały skradzione, na szczęście są one zabezpieczone kodami które zna Generał.

Rozkazy:
- Odzyskać skradzione głowice
- Chronić generała przed pojmaniem przez wrogie oddziały
- Po odzyskaniu głowić macie za zadanie dostarczyć je do stacji rakietowej i doprowadzenie tam Generała.

Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze Zarubiańczyków za wyjątkiem Generała (przekazać tak aby się nie zorientował)

Jeśli Generał wpadnie w niewolę możecie nawet go zabić lecz nie dajcie szansy przeciwnikowi na przejęcie kodów, jednak jeśli Generał zginie zostaniecie pociągnięci do odpowiedzialności !


Generał także dostał rozkazy:

Cytat:
Rozkazy dla Generała Zarubiańczyków po utracie głowic

Generale, pewnie już wiesz co się stało, wojna trwa, wykonać rozkazy !!

Rozkazy:
- nie wychodzić z bazy
- przekazać kopię kodów Dowódcy bazy alfa, oraz przekazać rozkaz że ma je chronić (może je gdzieś ukryć lecz w przypadku jego porwania po 10 minutach powinien powiedzieć przeciwnikowi gdzie znajdują się kody) Dowódca nie może otwierać koperty, bez rozkazu !!
- po odzyskaniu głowic i dostarczeniu ich do stacji rakietowej, dokonać odpalenia rakiet w kierunku Wedii (Generał musi przesiedzieć 10 minut w budynku stacji rakietowej, nie może w tym czasie strzelać, w przypadku postrzelenia, musi zostać opatrzony przez medyka po czym musi się udać do bazy i dopiero po powrocie do stacji rakietowej może ponownie rozpocząć sekwencję odpalania rakiet (od początku))



Zarubiańczycy niezbyt byli chętni do odbijania głowic i tylko niewielka grupka podjęła się tego zadania, reszta została w bazie chronić Generała.

Wedowie zaatakowali, na początku ataki były niezbyt silne i z niewielkimi stratami dawało się je odpierać, niestety żołnierzy w bazie ubywało ,a grupka wysłana do odbicia głowic nie wracała.

Wedowie wyznaczyli oddział specjalny który zaatakował niczego się nie spodziewających Zarubiańczyków od tyłu i wybił całą załogę bazy.
Generał został porwany i był prowadzony do bazy Wedów, ale...

Jeden z oddziałów Wedów sracił łączność radiową z bazą i nic nie wiedział o porwaniu Generała, widząc mundur Zarubiański w asyście dwóch żołnierzy których mundurów nie rozpoznali, otwarli ogień.

Generał zginął.

Jak się okazało Dowódcy Zarubiańczyków udało się przeżyć i wezwał posiłki.
Gdy te dotarły na miejsce otrzymały rozkazy:

Cytat:
Rozkazy dla oddziału Zarubiańczyków po śmierci Generała
Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze Zarubiańczyków przebywający w bazie alfa

Jak mogliście dopuścić do śmierci Generała !! Pójdziecie za to pod sąd wojskowy !!

Rozkazy:
- odzyskać skradzione głowice
- chronić Dowódcę bazy alfa
- po odzyskaniu głowić macie za zadanie dostarczyć je do stacji rakietowej.

Przeznaczenie: Dowódca bazy alfa

Rozkazy:
- po odzyskaniu głowic i dostarczeniu ich do stacji rakietowej, otworzyć kopertę z kodami


Wedowie także dostali nowe rozkazy:

Cytat:
Rozkazy dla oddziału Wedów jeśli Generał zginie
Przeznaczenie: Wszyscy żołnierze Wedów

Oj za tą porażkę zostaniecie ukarani !!
Jednak nie wszystko jeszcze stracone, nasze źródła donoszą że Generał po przybyciu do bazy alfa, przekazał kopertę z kodami, tamtejszemu dowódcy.

Rozkazy:
- dowiedzieć się, co stało się z kopertą przekazaną dowódcy (możecie go porwać, ale lepiej żeby poszło wam lepiej niż z Generałem)
- przejąć kopertę z kodami i dostarczyć ją do bazy
- utrzymać głowice w tymczasowej bazie do przylotu helikopterów o godzinie „13:00”



Niestety siły Wedów były już zbyt słabe by zorganizować kolejny zmasowany atak na bazę Zarubiańczyków, którzy z kolei z pełną determinacją ruszyli do ataku by odzyskać głowice.

Gdy wybiła godzina 13:00 oddziały Wedów były już zbyt słabe by jeszcze próbować zdobyć kody, udało im się oczyścić terem swojej bazy, załadować głowice na pokład śmigłowców i odlecieć.


Od teraz Zarubia musi żyć znów w strachu że oddziały Wedów znów przekroczą granicę i rozpocznie się wojna ...







Z racji tego że walczyłem jako Dowódca Zarubiańczyków mogę nie znać pełnych faktów jak to wyglądało od strony Wedii lecz tak to powinno wyglądać gdyby trzymać się scenariusza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
-MARIO-




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 777 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie 21:55, 10 Gru 2006 Powrót do góry

Dzięki za gre było spox/Pogoda nie dospisała bo podobnie jak lambert byłem cały mokry i uwalony ale taka rola snajpera:D Pozdro i czekamy na fotki.do następnego.Moze znów za tydzien ERG?Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 22:38, 10 Gru 2006 Powrót do góry

tylko tyle ze glowice to odbilismy w pierwsze 20 min scenariusza. i ze eskorta porwanego generala byla atakowana przez wroga, a general jak mnie zobaczyl to zrobil jakis taki glupi gest ze przeciagnalem mu po klacie.
Pepe




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville

PostWysłany: Nie 23:40, 10 Gru 2006 Powrót do góry

Wkradło sie przekłamanie ! Mianowicie gdy większość naszych atakowała tą waszą bazę z generałem w środku, 3 osoby zaatakowały budyneczek z rakietami, napotykając na opór jedynie 2 osób! Podczas gdy reszta waszych była zbyt zajęta ;] (ja, Red i Killa Super Pro Sniper ;P)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kosmo
3rd SAF



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 1931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów/Rybnik

PostWysłany: Pon 0:31, 11 Gru 2006 Powrót do góry

Kocur napisał:
( ...) naszych atakowała tą waszą bazę z generałem w środku, 3 osoby zaatakowały budyneczek z rakietami, napotykając na opór jedynie 2 osób! (...)

konkretnie to 2 osób z 1'st Recon Brigade czyli mnie i bransola :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radzu




Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 299 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy/Gliwice

PostWysłany: Pon 0:32, 11 Gru 2006 Powrót do góry

He he wiesz tylko w scenariuszu było przewidziane że wy te głowice przejmiecie i tam miały być tylko 2 osoby (które miały po dodatkowym respie) a cała reszta miała nie zważać na to co się tam dzieje.

To był jeden z błędów terenu, tzn odległość między bazą a stacją miała być większa, więc niepotrzebnie odwracaliście naszą uwagę bo i tak wydałem rozkaz żeby nie reagować na to co się będzie dziać w stacji Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 0:38, 11 Gru 2006 Powrót do góry

wow. no to mamy nasz maly sukces. ale wydawalo mi sie ze ludzie w tym domku byli w pustynnych moro. moze zle widzialem.
RED
1 BDSZ



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2022 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 0:53, 11 Gru 2006 Powrót do góry

Killa olej to bo sie znowu zacznie niepotrzebna dyskusja kto gdzie jak był Smile. Wytłumaczona została nieścisłość. Reszta się zgadza z opisem Radza Smile. Było miło. Dzięki i oby do szybkiego zobaczenia Smile. W sumie ten scenario jakby lepiej dopracować to na ERG jest fajny Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ahmed




Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 0:59, 11 Gru 2006 Powrót do góry

Tak byliśmy ja i Delta i jakoś dostając kulkę zeszliśmy z pola boju, co zresztą robiliśmy ilekroć dosięgała nas kula.
Dzięki za walkę która była dość ciekawa, a zarazem denerwująca czasami biorąc pod uwagę, że zarzucało się mi coś czego nie robiłem, a robiły to osoby które wsławiały się tym czym obarczały moją osobę(tzw Terminatorstwo). Mam nadzieję że sobie wszystko wytłumaczyliśmy po zakończeniu manewrów i szkoda że ci tak zwani kozacy, którzy mieli do powiedzenia tyle w polu nie potrafili mi powiedzieć tego samego prosto w oczy !!!!
No ale cóż nie wszyscy dorośli do tego by rozmawiać a jedynie oczerniać, wszak najłatwiej jest to robić za plecami danej osoby.
Jeszcze jedno jak ktoś miał ochotę strzelić mi w głowę trzeba było to zrobić, a nie mądrzyć się we własnej bazie między kolegami.

Ludzie to jest tylko gra, ale nawet w grze należy mieć honor i godność więc jeżeli ktoś coś ma do kogoś to rozmawiajcie, to nie boli, a nie chowacie się po krzakach i tam że ten jest taki a ten owaki.

"Jeżeli kogoś obrzucasz mięsem zobacz czy sam nie masz go na twarzy by Ahmed"

Jeszcze raz dzięki za wspólne strzelanie pozdrawiam Ahmed

ps. Do zobaczenia na Yukon II


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TOM
3rd SAF



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 1:17, 11 Gru 2006 Powrót do góry

Dzięki za grę. Scenariusz jakby dopracować to byłby też jeszcze lepszy. Troche za mały teren był wyznaczony do gry na ten scenariusz - gdyby grało się też za tym potokiem-rzeczką to by było ciekawiej. Byłoby wiecej chodzenia ale patrole które miałem przyjemność na początku robić byłyby sensowniejsze(np. jedni mieliby baze gdzieś za rzeczką a drudzy w tym budynku z rozwalonym pierwszym pietrem). Pogoda nie była zła Smile - ja sie dobrze bawiłem ... poza początkowym terminatorem (sprawa została wyjaśniona od razu, chociaż nie bezpośrednio z terminatorem) reszta gry była ok.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
toolman
3rd SAF



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyskowice

PostWysłany: Pon 3:40, 11 Gru 2006 Powrót do góry

Dzięki za grę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
-MARIO-




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 777 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon 13:22, 11 Gru 2006 Powrót do góry

wy sie naprawde nie macie czym martwic.Tyle razy ile mnie tak przezywano tylko dlatego ze nie poczułem to nie policze.Nie kombinujcie i olejcie to.Każdemu sie to zdarza.
Co do scenariusza to czekam na fotki.Ja też jakiemuś koledze na dachu 4 razy trafiłem w ochraniacz dopiero jak dostał w noge powiedział że dostał.Zdarza sie zwłaszcza że ów kolega walił automatem i mógł nie słyszeć.Ludzie szanujmy sie bo zaniedługo to będzie wiecej zadym niż całej zabawy.
Nawracajcie sie i wierzcie w ASG:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny