Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 6 grudnia 2008 Operacja Działkowicz - Olkusz Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 17:51, 26 Lis 2008 Powrót do góry

witam

Razem z kolegą z krakowa organizujemy pół-milsima na terenie zurbanizowanym w okolicach Olkusza (poniżej fotki i link google).

Fotki terenu:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Foto satelitarne:
[link widoczny dla zalogowanych]


Impreza odbędzie się 6 grudnia (wstępna data, w zależności od dyspozycyjności ludzi może ulec zmianie). Po scenariuszu milsimowym (z ograniczeniami ammo itp itd) odbędzie się typowa strzelanka Smile wiec dla każdego coś miłego. Zdecydowana przewaga wymiany ognia na budynkach - w przyległym lecie tylko krótkie patrole lub zasadzki.

Kraków zbiera ekipę atakującą. Olkusz ekipę do obrony.

Nie robimy aktualnie twardego limitu miejsc, wszystko zależy od tego jakie będzie zainteresowanie.


Poniżej zamieszczam zasady (mogą ulec jeszcze lekkim zmianom).

I. OGÓLNE

1. Nie ma organizatora, każdy przyjeżdża na własną odpowiedzialność. Ze względu na teren wskazane są hełmy, nakolanniki i inne ochraniacze.
2. Każdy odpowiada za swoje czyny – w szczególności zobowiązany jest posługiwać się repliką i środkami pirotechnicznymi w sposób nie powodujący obrażeń u innych uczestników rozgrywki.
3. Wskazane jest posiadanie repliki bocznej, o mniejszej mocy.


II. ZASADY TRAFIEŃ

1. Rykoszety się liczą (teren zurbanizowany!).
2. Trafienie serią traktujemy jako jedno trafienie.
3. Po trafieniu należy krzyknąć „dostałem” lub podobne, i oznaczyć się czerwoną szmatką (którą zdejmuje dopiero po opatrzeniu)
4. Osoba trafiona nie może się poruszać, ale może wzywać pomocy. Poza wzywaniem pomocy nie może udzielać innych informacji pozostałym graczom.
5. Do czasu opatrzenia kolejne trafienia się nie liczą. Jeżeli osoba nie zostanie opatrzona w ciągu 10 min od otrzymania trafienia jej stan pogarsza się – przechodzi w następny etap rany (rana lekka -> 10 min -> rana ciężka -> 10 min -> wzw -> 10 min KIA).
6. Opatrzenie powinno zostać wykonane w sposób solidny – zsunięcie się bandaża w czasie akcji oznacza ranę. Opatrunek powinien mieć szerokość co najmniej 5 cm.
7. Pierwsze trafienie (rana lekka) może opatrzyć każdy. Po opatrzeniu osoba przez 5 min znajduje się w szoku – nie może się ruszać ani strzelać. Jeżeli zostanie w tym czasie trafiona – trafienie się liczy.
8. Drugie trafienie (rana ciężka) może opatrzyć tylko medyk. Po opatrzeniu osoba przez 5 min znajduje się w szoku – nie może się ruszać ani strzelać. Jeżeli zostanie w tym czasie trafiona – trafienie się liczy.
9. Trzecie trafienie oznacza WZW (wyeliminowany z walki). Osobę WZW może opatrzyć tylko medyk. Opatrzenie w przewidzianym czasie nie wpływa na możliwość powrotu do walki, ale taka osoba nie umiera – może zostać ewakuowana.
10. Można również wyeliminować poprzez „silent kill” – położenie ręki na ramieniu osoby i powiedzenie nie żyjesz. Silent kill oznacza wzięcie do niewoli.
11. W sytuacjach niewątpliwych można również zastosować przywilej miłosierdzia (powiedzieć nie żyjesz zamiast strzelić).
12. Istnieje zakaz popełniania samobójstw i dobijania rannych.
13. Można posiadać do 5 opatrunków, medyk – dowolną ilość.


III. JEŃCY

1. Jeńcem można zostać poprzez poddanie się, „silent kill” lub opatrzenie rannego przez przeciwnika.
2. Jeniec jest zobowiązany wykonywać wszystkie rozkazy osoby go konwojującej. Gdy ma się nie odzywać – ma się nie odzywać itd.
3. Jeniec na żądanie ma wydać całą posiadaną amunicję.
4. Uwolnienie jeńca następuje przez położenie ręki na ramieniu przez osobę z tej samej drużyny (nie będącą jeńcem) i powiedzenie uwalniam Cię.
5. Jeńcy mogą zostać ewakuowani do punktów ewakuacyjnych.
6. Istnieje zakaz dobijania jeńców.


IV. TRAFIENIE W BROŃ

1. Trafnienie w broń oznacza jej wyeliminowanie z walki.
2. Można „zabrać” broń od poległego lub jeńca. Zabranie broni następuje wirtualnie. Zabranie broni następuje poprzez klepnięcie ręką i powiedzenie „zabieram broń”.


V. ZASADY AMUNICJI i KLASY BRONI

1. Obowiązują następujące limity amunicji ze względu na klasę broni:
a) snajperki (repliki powyżej 450 fps) – 50 kulek
b) broń wsparcia (minimi, rpk, lsw) – 1500 kulek
c) pozostałe – 300 kulek
d) broń boczna (poniżej 350 fps) – tyle ile zmieści się w magach + 50 kulek luzem
2. Jedna osoba może posiadać bronie różnej klasy. W takim wypadku obowiązują limity odrębne dla każdej repliki.
3. Amunicja z jednej klasy broni nie pasuje do drugiej.
4. Można przekazywać amunicję kolegom, rannym oraz jeńcom pod warunkiem zgodności klasy broni.
5. W grze mogą istnieć funkcjonować magazyny amunicji w których przechowywana jest jej określona ilość – zostanie to doprecyzowane przed grą.


VI. PIROTECHNIKA i MINY

1. Skutki identyczne jak trafienie z repliki asg powodują:
a) miny dźwiękowe
b) granaty hukowe
c) granaty rozpryskowe
2. Miny dźwiękowe (potykacze) – ranią osobę która ją uruchomiła oraz wszystkie osoby znajdujące się w promieniu 5 metrów.
3. Maksymalny dopuszczalne do użycia petardy to odpowiadające K0204 (duża czacha i duży achtung są zabronione), przy czym do mniejszych pomieszczeń wolno wrzucać jedynie petardy o mniejszej mocy.
4. Przed rzuceniem granatu należy krzyknąć „granat” lub inne ostrzeżenie.
5. Zabrania się rzucania kilku granatów w jedno miejsce w tym samym czasie.
6. Zabrania się rzucanie granatu bezpośrednio w inną osobę.
7. Granat hukowy rani wszystkie osoby znajdujące się 5 m (około 2,5 sylwetki ludzkiej) od miejsca wybuchu (chyba że ukryły się za jakimś umocnieniem np. murek).
8. Granat rozpryskowy rani osoby znajdujące się w promieniu 4 m od miejsca wybuchu (chyba że ukryły się za przeszkodami) oraz te które dostały odłamkami.
9. Dozwolone jest używanie granatów dymnych, przy następujących ograniczeniach:
a) nie wolno rzucać dymami które spalają się widocznym płomieniem lub które mogą spowodować obrażenia (można je wyłącznie odpalić i położyć);
b) nie wolno wrzucać pirotechniki dymnej do pomieszczeń;
c) nie wolno używać pirotechniki dymnej drażniącej ( z dosypką pieprzu, gumy, plastiku itd.).





Zgłoszenia proszę nadsyłać na maila ( [link widoczny dla zalogowanych] ), najlepiej zgłaszać się drużynami.
Zaznaczam od razu, mamy możliwość odmówienia bez podania powodu.


Pozdrawiam
majster
Olkuska Formacja Airsoftowa


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:54, 26 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zarazza
FAT Zabrze



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 370 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 20:32, 26 Lis 2008 Powrót do góry

6 grudnia trochę nietrafiony dzień

- sobota - jakoś u nas łatwiej znaleźć chętnych na niedzielę
- "Mikołaja" co może wyłączyć tych co już mają dzieci Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 16:36, 27 Lis 2008 Powrót do góry

Zgłoszenia proszę nadsyłać na maila do 2 grudnia (wtorek) do godziny 22:00


Wszelkie dodatkowe info jak np. miejsce i godzina zbiórki, mapy itp itd będzie rozsyłane indywidualnie na maile.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny