Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 16. 08. 2015 Max 450fps - mid, low, real -cap - Chomiczówka Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
bamper94




Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 673 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaśkowice

PostWysłany: Nie 8:52, 16 Sie 2015 Powrót do góry

Pogoda IDEALNA !

Do zobaczenia ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bamper94




Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 673 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaśkowice

PostWysłany: Nie 17:00, 16 Sie 2015 Powrót do góry

Dziękuję wszystkim za świetnie spędzony dzień.

Jak sami widzicie, da się utrzymać dyscyplinę i kulturę na strzelankach.

Godzina 8:00 odbyła się zbiórka zgodnie z planem, oznaczanie również, nikt nam za bardzo nie pokrzyżował planów. Udało się szybko omówić zasady bez zbędnego pierd... i durnych komentarzy.

Pogoda, jak pogoda nigdy nie dogodzi...

Gratuluje *niebieskim tak silnego zaangażowania i chęci do gry, to się jak najbardziej chwali

To dla Was

Image

Mojej drużynie wielkie dzięki że chociaż staraliście się powstrzymać przeciwnika.


Z mojej strony wszystkie spiny zostały wyjaśnione i puszczone w niepamięć, kto na miejscu nie załatwił swoich to jego strata.

Dziękujemy naszemu fotografowi, dzięki niemu będziemy mieli uwiecznioną "budżetową" strzelanke Very Happy

To tyle ode mnie, jakby co to pisać co się nie podobało.

Pzdr.

EDIT* Poprawione, dzięki Ptaku, że czuwasz Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bamper94 dnia Nie 19:18, 16 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
trOLLO




Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 17:11, 16 Sie 2015 Powrót do góry

Fotki tutaj - nieobrobione, nieocenzurowane Smile Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
-MARIO-




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 777 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie 17:23, 16 Sie 2015 Powrót do góry

Dzięki Pani i wam Panowie za miłą wymianę kompozytu.Było zacnie choć trochę pogoda nie dopisała pod koniec.Najważniejsze że kilku udało się każdemu ubić w koleżeńskiej atmosferze Wink

Trolek a gdzie nasze foty we 2 z końca XD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez -MARIO- dnia Nie 17:28, 16 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ptaku




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z twojego koszmaru

PostWysłany: Nie 17:50, 16 Sie 2015 Powrót do góry

Dzięki panowie i pani za bardzo miły niedzielny poranek.
Pss - Bamper, chyba Ci się drużyny pomyliły Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RED
1 BDSZ



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2021 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 18:35, 16 Sie 2015 Powrót do góry

Dzięki wielkie.
Super się bawiłem.
Pogoda idealna.
Lowy/midy i fpsy jak najbardziej OK.
Tak powinno być zawsze Smile.
Organizator, mimo prztyków, podołał ogarnięciu starych chopów.
Dobrze omówione zasady, żeby nie było niedomówień.
Dzięki

Garsc takich o se z pupy filmów Wink:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RED dnia Nie 22:42, 16 Sie 2015, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
zwirek67




Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn UK

PostWysłany: Nie 18:43, 16 Sie 2015 Powrót do góry

Panowie- wielki szacun dla wszystkich za super spędzony dzień i grę Fair Play, nie wykluczone że się jeszcze spotkamy pod koniec sierpnia.
Wielkie dzięki dla graczy i organizatora (Bampera)
Smile Dzięki za Fotki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zwirek67 dnia Nie 21:48, 16 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny