Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 1.07 ERG "Krwawy Wschód" 9:00 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 23:52, 30 Cze 2007 Powrót do góry

Będę Smile
Mam 1 wolne miejsce w aucie z Knurowa, chętni niech sie odzywają na GG
Krulik
1 BDSZ



Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:34, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Cześć, sory że mnie nie było ale po wczorajszej imprezie ma problemy z żołądkiem i nie byłem w stanie się dzisiaj stawić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ICEMeN
AoD



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SI AoD Knurów/Doncaster[30.10.2010]

PostWysłany: Nie 17:14, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Podziekowal za wymiane kulek Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 17:24, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Oh yeah, świetnie było Very Happy
Mam wrażenie, że mimo tego, że samym springiem wojowałem, to do czegoś tam się przydałem, jako med i czujka ;p
MONKeyman




Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 17:51, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Dzięki w imieniu moim i Marka.

PS: W przypadku mojej wargi to na prawdę był KRWAWY Wschód Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 18:01, 01 Lip 2007 Powrót do góry

ja rowniez dziekuje za wymiane kulek
Laughing Laughing
Gość






PostWysłany: Nie 18:21, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Dzięki za wymianę kulek, było spoko Very Happy. Sprawdźcie czy nie macie kleszczy, ja przywiozłem na sobie trzech krwiopijców
-MARIO-




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 777 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie 18:31, 01 Lip 2007 Powrót do góry

ja nie wiem wy zawsze te kleszcze łapiecie.Może sie mnie bojąRazz
Dzieki w imieniu moim i ludzi ze mną przybyłych za strzelankę.Kulki zeszły trupy padły czego chciec więcej.Jedydny wielki minus to te zasrane "moskity:P"<--komary


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szczygieł (TaTa)




Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 707 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 18:47, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Dziękuję wszystkim za miła zabawę. Organizatorowi za scenariusz i przygotowanie miejscówki. Bardzo mi się podobało to, że poszczególne zadania pojawiały się w trakcie gry. Dzięki temu nie wiadomo było, co będzie za chwilę. Było gorąco, wyczerpująco, ale bardzo ciekawie!
Oczywiście czekam na zdjęcia.... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kazik
40 Armia



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie 19:26, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Fotek jeszcze nie ma, ale szukajcie ich tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo dziękuję za strzelanie. Bardzo fajny scenariusz, bardziej mi się podobał niż poprzedni (taki bardziej ... wojskowy Wink ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Capricornia (Capri)




Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 82 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice, zatorze

PostWysłany: Nie 19:40, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Dziękiuje wszystkim za wspólną wymiane kulek Smile Było super Smile
Scenariusz bardzo fajny, podziękowania dla organizatora
do następnego Wink
Asia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Nie 20:53, 01 Lip 2007 Powrót do góry

Dzieki za gre. Ja niedawno dopiero dotarłem do domu ale cóż. Nie ma to jak mieszkać na prowincji Very Happy
Kleszcyk jeden ale na karabinie Smile

Scenariusz wspaniały i bardzo wymagający. Szkoda że nie obeszło się bez użycia czitów przez niektórych graczy Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darth Vader




Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon 2:04, 02 Lip 2007 Powrót do góry

Dobra oto bilanse i punktacja:

USA dysponowało 13 AEG + 2 Springi = 15 marins

USA wykonało Zadanie Specjalne o 11:00 za 100pk
Liczba żyć które zostały nim się zakończyła strzelanka to 19 możymy x 5pk i dostajemy 95pk
Ponadto udało się wziąść 1 zakładnika: 25pk
W sumie 220pk (max do zdobycia 1125pk)

USA było bliskie wykonania zadania z Vip-em, ale nie uznaje z powodu pominięca 1 dzrzewa Sad

Alkaida dysponowała 13AEG +4 Springi = 17 wojowników/wojowniczek Razz
Alkaida wykonała Zadanie Specjalne 12:00 i dostaje 200pk oraz wykonali atak rakietowy 100pk
Liczba żyć które zostały nim się zakończyła strzelanka to 23 możymy x 5pk i dostajemy 115pk
W sumie 415pk (max do zdobycia 1175pk)

Alkaida była bliska wykonania zadania z podłożenia bomby, które zostało nie uznane za złw wykonanie oraz byli bliscy wykonania zadania krwawy dżihad (zabrakło zabicia jednego zawodnika z oddziału USA)

Wygrała Alkaida miażdzącą ilością pk Smile

Od siebie dodam, że agent USA nie wiedział o tym że jest Agentem (więc była to gra 14 vs 18 Smile)

O to zadania:

USA:

-odeskortujcie VIP-a (100pk) : Po 30 minutach od rozpoczęcia gry, możecie od eskortować Vip-a. (o ile przeżyje możecie go odeskortować nawet o 12:00) Trasa jaka ma się poruszać Vip jest oznaczona czerwoną taśmą (drzewa opasane czerwoną taśmą). W obrębie 10 metrów od drzewa opasanego czerwona taśmą, Vip musi odczekać 30 sekund. Jest to potrzebne żeby nie przebiegł całej trasy. Ochrona porusza się niezależnie (nie musi tą trasą i nie czeka 30sekund).
Jeżeli Vip dojdzie do drzewa oznaczonego czerwonym X, to ściąga oznaczenie Vip-a i wraca do gry zachowując życie (nie traci bonusa za to ze był vip-em)
Jeżeli Vip zginie to też ściąga oznaczenie Vip-a.

-podłożenie bomby (150pk): Należy zniszczyć zbiornik paliwa. Przy atrapie zbiornika (przy ścianie oznaczonej żółtym X) paliwa ładunek wybuchowy. Pozycje należy utrzymać przez 10 minut. Po tym czasie uznaje się że przeciwnik nie będzie w stanie rozbroić bomby... Jeżeli zginie saper to musi pozostać na miejscu i odliczać dalej czas (przeciwnik może rozbroić ładunek). Nawet jeżeli cały oddział zginie, a ładunek nie zostanie rozbrojony to zadanie zostaje zaliczone.

-Zadanie Specjalne godzina 11:00 (100pk) - o godzinie 10:50 dwóch marin-s musi udać się na drugi teren ERG-a ; dokładnie to na wzgórze, które znajduje się na wprost od górnego przejścia przez rzeczkę/kanał.... Tym górnym przejściem o 11:00 przyjdzie do was 3 graczy drużyny przeciwnej. Jeżeli będzie w śród nich wasz agent to wam zasalutuje. Ta grupa przeciwnika będzie myślała, że jesteście ich agentami i macie ich zabrać jako zakładników do bazy i potem szturmować bazę. Waszym zadaniem będzie zlikwidować tą grupę (oprócz agenta). Pamiętajcie nie strzelać z bardzo bliska i nie strzelać w głowę. (i uświadomcie ich że zrobiłem ich w konia J i powiedzcie że 2 zadanie specjalne jest prawdziwe)
Dwóch marin-s dostanie się na miejsce przechodząc przez asfalt=> miejsce zbiórki=> most=> potem w prawo aż do krzaków=> za krzakami nieco po lewej będzie drzewo oznaczone żółtym X .

-Zadanie Specjalne godzina 12:00 (200pk) – o 12:00 trzech marin-s ma wyruszyć z miejsca oznaczonego żółtym X (patrz scenariusz specjalny o 11:00) wyruszy ścieżka wyznaczona przez drzewa owinięte żółta taśma (można przebiec). Zadanie zostaje zaliczone jeżeli chociaż 1 z 3 dotrze i dotknie innego miejsca oznaczonego żółtym X . Jest też inne alternatywne zaliczenie zadania, ale dowiecie się o nim od przeciwników. Dla tego jeżeli zginiecie należy pozostać w miejscu z czerwona chustą (jeżeli jeden z was dobiegnie do X to dopiero wtedy idziecie na respa).
Osoby biorące udział w tym zadaniu dostają +1 życie.

To zadanie będzie dostępne po godzinie 13:00

- namierzenie Binladena(100pk): Należy dostać się do pomieszczenia w którym znajduje się atrapa telefonu (oznaczenie na ścianie żółto-czerwony X). Dowolny marin-s musi podnieś słuchawkę przyłożyć do ucha i trzymać tak przez całe 2 minuty. Może przerwać czynność w razie niebezpieczeństwa, ale w tedy traci czas i przy ponownej próbie musi trzymać 2 minuty.

Te zadanie należy przeczytać po odkryciu agenta/ lub wykonać samemu/ ewentualnie wtajemniczyć kilka osób

-podłożenie pluskwy(100pk): Specjalny pojemnik podpisany pluskwa należy umieścić w obrębie 10 kroków od miejsca oznaczonego na ścianie żółto-czerwony X. Jeżeli przeciwnik nie znajdzie pluskwy zadanie zostaje uznane.




Alkaida:

O godzinie 13:00 dowódca ma iść z czerwoną chustą na respa i zabrać telefon i umieścić go pod ścianą oznaczona żółto-czerwony X. Ma też zabrać bazukę i dać ją saperowi.

-zabić VIP-a(50pk): trzeba zabić Vip-a

-podłożenie bomby(150pk): Należy zniszczyć pokuj kontrolny. Przy samochodowej tablicy kontrolnej (przy ścianie oznaczonej czerwonym X) należy umieścić ładunek wybuchowy. Pozycje należy utrzymać przez 10 minut. Po tym czasie uznaje się że przeciwnik nie będzie w stanie rozbroić bomby... Jeżeli zginie saper to musi pozostać na miejscu i odliczać dalej czas (przeciwnik może rozbroić ładunek). Nawet jeżeli cały oddział zginie, a ładunek nie zostanie rozbrojony to zadanie zostaje zaliczone.

-krwawy dżihad(50pk): należy zabić 75% armii przeciwnika

-Zadanie Specjalne godzina 11:00 (150pk)- o godzinie 11:00 trzech bojowników musi udać się na drugi teren ERG-a ; dokładnie to na wzgórze, które znajduje się na wprost od górnego przejścia przez rzeczkę/kanał.... będzie czekało tam na was dwóch waszych agentów. Będziecie udawać zakładników z godnie z omówiona zasadą odeskortują was do bazy wroga. W bazie lub przed zdemaskujecie fortel i zacznie się jadka J. Waszym zadaniem będzie zabrać tablice kontrolna samochodu (tylko ta piątka może to zrobić) Jeśli wam się nie uda w dalszej części gry nie będziecie mogli zabrać tablicy kontrolnej(przy ścianie oznaczonej czerwonym X).
Osoby biorące udział w tym zadaniu dostają +1 życie.
Trzech bojowników dostanie się na miejsce: wychodząc z bazy, idąc w kierunku miejsca zbiórki, cały czas trzymając się prawej strony, przez wałami będzie zejście i dość długa ścieżka kończąca się miejscem w którym możne przeskoczyć na drugi brzeg kanału; potem idąc prosto od kanału znajdziecie drzewo oznaczone żółtym X .

-Zadanie Specjalne godzina 12:00 (200pk) – o 11:50 dowolna liczba bojowników przejdzie przez górne przejście rzeczki/kanału. Trzech marin-s (przeciwników) ma wyruszyć z miejsca oznaczonego żółtym X (patrz scenariusz specjalny o 11:00) wyruszą ścieżką wyznaczona przez drzewa owinięte żółta taśmą. Zasadzkę robicie w dowolnym miejscu. Nie możecie dopuścić, żeby dotarli do końca trasy. Jeżeli chociaż jeden z nich dotknie miejsca oznaczonego żółtym X , zostanie im zaliczone zadanie. Po zabiciu ich mają za zadanie zostać w miejscu. Jeśli zabijecie ich wszystkich to macie wziąć dwóch marin-s do niewoli, a trzeciemu powiedzieć że „alternatywnym zakończeniem zadania jest uwolnienie zakładników z niewoli i maja na to 35 minut” Wy bierzecie zakładników i idziecie do bazy i jeżeli w ciągu 30 minut nie uwolnią zakładników to odsyłacze ich na respa i macie zadanie zaliczone.

To zadanie będzie dostępne po godzinie 13:00

-atak rakietowy(100pk): Należy zająć jeden z wałów obronnych bazy USA. Wał trzeba utrzymać przez 5 minut, potem saper musi wymierzyć z bazuki w budynek przeciwnika i głośno odliczyć do 10, po czym zadanie zostaje uznane. (liczyć należy nie krzycząc lecz mówiąc normalnym tonem głosu). Saper może zostawiać bazukę tylko na respie (w razie śmierci zabiera ją z sobą)

Te zadanie należy przeczytać po odkryciu agenta/ lub wykonać samemu/ ewentualnie wtajemniczyć kilka osób

-podłożenie pluskwy(50pk): W atrapie telefonu komórkowego należy ściągnąć tylnie wieko i umieścić kartkę podpisaną jako pluskwa. Telefon znajduje się na terenie bazy i leży pod ścianą oznaczoną czerwonym X. Zadanie zostanie zaliczone jeśli przeciwnik nie wykryje pluskwy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 11:35, 02 Lip 2007 Powrót do góry

dziekuje wszytskim za mile spedzony czas;) Nie mam jak co jakis czas wystrzelic pare kulek:D

p.s. mam tylko jedno zastrzerzenie, jak przepakowaywalem swoje graty w samochodzenie szukajac baterii widziałem sporo wojaków latajacych parkingiem z gunami. Z tego co wiem parking byl poza mapa, wiec nie powinien sie tam pojawic nikt poza trupami lub ludzmi udajacymi sie do samochodow. Moim zdaniem nie jest to dobre tlumaczenie ze ktos tylko tedy przebiega, bo na prakingu sie nie strzelamy wiec zywi uzyskuja dodakowy azyl.
Gość






PostWysłany: Pon 13:58, 02 Lip 2007 Powrót do góry

Ja również dziękuję wszystkim za fajne strzelanie Smile

Niestety muszę podpisać się pod zastrzeżeniem Kuby. 2 RAZY POD RZĄD zginąłem przez ludzi, którzy wybiegli z parkingu na ścieżkę i strzelali. Co mogłem zrobić? Strzelać do nich też i przy okazji walić po autach? Moim zdaniem należy na przyszłość absolutnie wyłączyć taki teren jak parking z gry.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny