Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 STALKER 3 - poszukiwani chętni do roli "mutantów" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pepe




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville

PostWysłany: Pon 20:03, 12 Sty 2009 Powrót do góry

Tylko wtedy mutanty byłby do "odstrzelania" w taki czy inny sposób Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ocet




Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1213 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czekanów

PostWysłany: Pon 20:11, 12 Sty 2009 Powrót do góry

I byłoby jeszce ciekawiej Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miciu




Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNW

PostWysłany: Pon 20:13, 12 Sty 2009 Powrót do góry

Jeśli mutant zostanie zaatakowany lub osoba zablisko podejdzie mutant może zaatakować?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kazik
40 Armia



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon 20:24, 12 Sty 2009 Powrót do góry

"Mechanika" jeszcze do końca ustalona, więc nie będę tutaj nic pisał w stylu czy zabija, czy nie.

Cytat:
Jeśli mutant zostanie zaatakowany lub osoba zablisko podejdzie mutant może zaatakować?
Nie rozumiem pytania - czemu miałby nie móc zaatakować?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kazik dnia Pon 20:24, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pepe




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville

PostWysłany: Pon 20:58, 12 Sty 2009 Powrót do góry

btw to ja chce być nibypsem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miciu




Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNW

PostWysłany: Pon 22:36, 12 Sty 2009 Powrót do góry

Wnioskuje to po:
"mutanty" nie są jakąś "trzecią siłą"
Ich zadaniem jest bycie "chodzącymi atrakcjami" prawdopodobnie nie należenie do grona zwykłych graczy pociąga za sobą pewne obowiązki oraz ograniczenia

Czyli rozumie to jako mutant nie atakuje chyba ze czegoś nie doczytałem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miciu dnia Wto 0:29, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
RED
1 BDSZ



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2022 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 0:59, 13 Sty 2009 Powrót do góry

A ja to rozumiem prosto.
Atrakcja = robienie wszystko, co by gracze poczuli klimat i głównie dla nich a nie tylko dla siebie.

W to wlicza się także pozorowany atak, nastraszenie, ucieczki itp.

Co to za mutant który tylko chodzi i "mruczy"? Smile

Ino ta atrakcja nie ma mordowac/ fragowac itp.

Mutanty są dla reszty maniaków, nie na odwrót, dlatego napisane jest jasno, że pociąga to za sobą pewne obowiązki ale też i ograniczenia (odpowiednie przebranie, zachowania, brak broni itp).

Kazik sprostuj jak źle myślę Smile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RED dnia Wto 1:00, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Miciu




Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNW

PostWysłany: Wto 1:34, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Nie grałem w stalkera więc nie wiem jak sie mutanty zachowują Smile
Byłbym chętny jak coś tylko termin mile widziany by był Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miciu dnia Wto 1:35, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pepe




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1467 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danville

PostWysłany: Wto 2:01, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Mutanty [edytuj]

* Pijawka – Doświadczeni łowcy Zony opisują to już legendarne stworzenie jako zgarbionego, wysokiego humanoida z mackami zamiast otworu gębowego. Z opowieści osób, które potwora widziały i przeżyły można wnioskować, iż Pijawka przywiera mackami do ciała ofiary i wysysa z niej całą krew. Najbardziej niezwykłą cechą mutanta jest możliwość stania się niewidzialnym. Wielu martwych i zaginionych stalkerów to ponoć ofiary spotkania z Pijawkami. Szczęśliwcy, którzy przeżyli snują przerażające opowieści o bagniskach i podziemnych laboratoriach nawiedzanych przez tego Draculę Zony.

* Kontroler – Monstrum bardzo podobne do człowieka o nieproporcjonalnie rozrośniętej głowie. Mutant ten atakuje czymś w rodzaju emisji psionicznej na dystans starając się zniszczyć psychikę ofiary lub przejąć nad nią kontrolę. Ma jednak pewien słaby punkt – nie potrafi atakować psionicznie na krótki dystans i jest wtedy kompletnie bezbronny. Nie należy jednak zbyt długo przebywać w jego bezpośrednim towarzystwie ponieważ mózg Kontrolera emituje wyjątkowo silne pole psioniczne, które w stosunkowo krótkim czasie może zabić przeciwnika. Według jednej z legend Zony, Kontrolerzy to zmutowani członkowie wyprawy naukowej, którzy zaginęli bez wieści. Stosunkowo rzadko występujący mutant w grze.

* Dzik – Potężne, zmutowane zwierzę, którego wysokość może osiągać półtora metra. Dziki z Czarnobyla są dużo odporniejsze niż ich krewni na terenach poza Zoną. Promieniowanie i anomalie pozostawiły piętno na ich wyglądzie: w jednym miejscu ich futra ubyło, a z kolei w innym przybyło; kopyta zamieniły się w mocne ostre szpony. Dziki są odporne na silne promieniowanie i mogą przebywać na obszarach podwyższonej promieniotwórczości. Przeważnie szarżują na swoje ofiary próbując je przewrócić. Często przebywają w grupach.

* Mięsacz – tak samo jak inne stworzenia, to także świnia przeszła szereg mutacji. Zmutowane świnie, zwane przez stalkerów mięsaczami stanowią okaz jednej z wielu przerażających mutacji istot żywych w Zonie. Monstra te wytworzyły na skórze łuski i pancerz ochronny. Również system nerwowy i umiejętności regeneracyjne kilkukrotnie zwiększyły swoją wartość. Mięsacz jest zwierzęciem wszystkożernym i gdy jest głodny może zaatakować nawet stalkera.

* Nibyolbrzym – Mutant ten przypomina wielką kroplę z nieproporcjonalnie długimi kończynami. Kreatura używa ich do chwytania swoich ofiar jak i poruszania się. Nibyolbrzym rzeczywiście jest sporej postury – mierzy dwa metry wzrostu i waży ponad dwie tony. Mimo niezgrabnego wyglądu stworzenie jest w stanie bardzo szybko poruszać się. Mózg tych stworzeń osłania gruba czaszka, a wiele złożonych funkcji życiowych kontroluje rdzeń kręgowy. Mutant potrafi wytwarzać falę uderzeniową, która rani wszystkie żywe stworzenia w pobliżu. Mutant ten jest bardzo odporny na ostrzał toteż najlepszą taktyką walki z nim jest walka na dystans.

* Nibypies – Pomimo nazwy "nibypies" pochodzi od wilków. Są to dzikie zwierzęta zamieszkujące lasy Strefy, które to gdy nastała katastrofa dały początek najbardziej niebezpiecznym gatunkom mutacji. Nibypsy różnią się od zmutowanych psów tak jak dzikie wilki różnią się od mieszańców. Stworzenia znakują i chronią własne terytorium atakując bez litości każdego kto wejdzie na ich teren. Ich reakcja, mobilność i ostre kły uczyniły z tych zwierząt poważne zagrożenie dla dużych mutantów oraz doskonale uzbrojonych stalkerów. Jest dużo bardziej niebezpieczny niż "ślepy pies".

* Czarnobylski nibypies – Z wyglądu nie różni się niczym od zwykłego nibypsa. Jest tak samo szybki, zwinny i nie mniej agresywny. Jednak posiada kilka cech, które go odróżniają. Przede wszystkim działa w pojedynkę a nie w grupie. Jego ciało ma zdolność emitowania słabego pola psionicznego, którego efektem jest rozmycie obrazu (podobne do efektu Kontrolera). Ostatnia cecha, która odróżnia go nie tylko od zwykłych nibypsów ale też od wszystkich innych mutantów Zony jest możliwość klonowania samego siebie! Czarnobylski nibypies potrafi tworzyć nibypsy – "zjawy", które chociaż są bardzo słabo odporne na ostrzał (znikają po trafieniu pojedynczym pociskiem), to potrafią zadawać takie same obrażenia jak żywe nibypsy. Zjawy te można odróżnić od rzeczywistego nibypsa po lekko opalizującym futrze. Czarnobylski nibypies ma ciekawą taktykę walki – nie atakuje sam lecz za pomocą swoich klonów, co czyni go wyjątkowo groźnym przeciwnikiem. Mutant ten jest wyjątkowo rzadko spotykany. Jedynym miejscem gdzie dostrzeżono jego obecność są głębokie ostępy Czerwonego Lasu.

* Snork – Wydaje się, że stworzenia te były kiedyś ludźmi, lecz ciężko sobie wyobrazić warunki, w których istota ludzka mogła przeobrazić się w tak odrażające stworzenie. Snorki to szalone kreatury prowadzące zwierzęcy tryb życia i niewiele się różnią od innych mięsożerców zamieszkującymi Zonę. Poruszają się na czterech nogach, wykonują długie skoki i obwąCENZURAą ziemię w poszukiwaniu potencjalnej ofiary. Często robią zasadzki, potrafią doskonale wtopić się w otoczenie. Ich niebywały refleks i siła mięśni pozwala im przybliżyć się do ofiary i w jednej chwili wbić ją w ziemię jednym precyzyjnym skokiem. Znajdowane na ich ciałach buty oraz resztki wojskowych uniformów pozwala sądzić, iż snorki to zaginieni wojskowi stalkerzy, którzy ulegli mutacji.

* Ślepe psy – Od czasu katastrofy żyło tutaj kilka gatunków tych stworzeń. Każde kolejne pokolenie podlegało coraz większemu wpływowi Zony często wielokrotnie ulegały poprawie cechy drugorzędne kosztem tych pierwszorzędnych. Największą konsekwencją tych mutacji był zanik wzroku na rzecz ogromnej poprawy węchu. Co więcej, okazało się, że szczenięta urodzone w Strefie radziły sobie nie rzadko lepiej od tych spoza Zony mimo braku wzroku. W ten oto sposób zwykłe psy szybko w Zonie wyginęła ustępując miejsca ślepym psom. Zwierzęta instynktownie omijają niebezpieczne pełne anomalii i wysokiego poziomu promieniowania miejsca. Podobnie jak wilki ślepe psy polują w stadach stając się dużym zagrożeniem nawet dla doświadczonych stalkerów.

* Gryzonie – Jest to kolejny przykład oddziaływania Zony na organizmy żywe. Gryzonie to zmutowane szczury, które są dużo większe od swoich zwykłych pobratymców. Gromadzą się w różnych jamach i tunelach. Potrafią się szybko przemieszczać. Jakkolwiek są stosunkowo słabo odporne na ostrzał to nie należy ich lekceważyć ponieważ posiadają wyjątkowo ostre pazury i z reguły atakują dużą grupą.

* Poltergeist – Istoty te nawiedzają tereny w głębi Zony najczęściej stare, opuszczone budynki i podziemne kompleksy badawcze. Ich pochodzenie jest nieznane lecz pogłoski głoszą, że monstra te są duchami umarłych stalkerów, którzy zostali zgładzeni przez falę bardzo wysokiego promieniowania. To właśnie ich znikanie i pojawianie się zaważyło na nadaniu im nazwy ducha. Obecność mutanta różnie się objawia: możemy słyszeć śmiech, przerażające wycie, stukot czy dźwięki dobiegające z daleka ale również możemy zobaczyć lecące w naszą stronę kule ognia oraz lewitujące w powietrzu przedmioty. Niestety wszystkie te informacje są czerpane z opowieści, którym do końca nie należy dawać wiary. Rzadko spotykany mutant, praktycznie nie występujący na powierzchni.

Wikipedia.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pepe dnia Wto 2:01, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Hornet




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Wto 2:06, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Cytat:
Stalkerze strzeż się! Mutantów nie da się zabić można tylko ja spłoszyć strzelając do nich z karabinków/granatników itp.
Jakikolwiek kontakt fizyczny z mutantem jest równoznaczy z śmiercią!
Mutanty są przebiegłe, będą sie czaić, zachodzić i po cichu mordować...
Cytat z poprzedniego STALKERA.

Tworzycie nowe zasad dla mutantów?, czy dysksja schodzi na niewłaściwy temat?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hornet dnia Wto 2:06, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miciu




Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNW

PostWysłany: Wto 2:35, 13 Sty 2009 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kazik
40 Armia



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Wto 3:30, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Red dobrze łapie klimat Smile

I zasady będą proste jak cep (pewnie zostaną zastosowane stare, które wkleił Hornet), więc nie musicie się za bardzo w tym temacie wysilać, bez obrazy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kazik dnia Wto 3:34, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miciu




Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNW

PostWysłany: Pią 0:33, 16 Sty 2009 Powrót do góry

I już cisz na temat daty zabawy? Nie każdy może zmienić plany trzy dni przed zabawa wieć prosil bym o date Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kazik
40 Armia



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pią 2:03, 16 Sty 2009 Powrót do góry

Jeszcze dokładnie nie ustalona, ale jeszcze parę miesięcy do najwcześniejszej przewidzianej daty zostało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 22:43, 21 Lut 2009 Powrót do góry

Pare miesięcy - mówimy więc tutaj o lecie prawda? Very Happy
Lipiec? Sierpień?
Wtedy będe w kraju dopiero, a klimatami STALKERA jestem mocno zainteresowany Wink
Moze nawet pisałbym sie na mutanta Very Happy
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny