Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 STALKER (i inne strzeladła) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kazik
40 Armia



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw 12:05, 18 Sty 2007 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

tak, o dziwo ta gra będzie wydana Surprised


milo by było jakby dzięki tej grze obrodziło w stalkerowe impresje na strzelaniach Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kazik dnia Nie 20:10, 21 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 15:40, 18 Sty 2007 Powrót do góry

Co jak co ale ta gra wychodzi już od baaardzo dawna przynajmniej sie doczekam w końcu.
Noah




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:52, 18 Sty 2007 Powrót do góry

ja się tam nie cieszę, bo pewnie wymagania będę tak duże że sobie i tak nie pogram w rozsądnych detalach... ( wracam do Flashpointa i Ghost Recona, gry z roku 2000 rządzą Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 18:48, 18 Sty 2007 Powrót do góry

one_Noah napisał:
( wracam do Flashpointa i Ghost Recona, gry z roku 2000 rządzą Razz )


Popieram! Smile
Gość






PostWysłany: Czw 22:45, 18 Sty 2007 Powrót do góry

Drong napisał:
one_Noah napisał:
( wracam do Flashpointa i Ghost Recona, gry z roku 2000 rządzą Razz )


Popieram! Smile


Ja również, szkoda tylko że mojego GR ma Kikut a OPF+dodatek mi sie zapodział.

A wracając do STALKER'a jak oglądałem screeny to zauważyłem pewien błąd: otóż AKS74U ma zamek i selektor ognia z lewej strony.
marek




Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 208 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 0:04, 19 Sty 2007 Powrót do góry

w każdej grze tak jest, jak kolo trzyma gnata w prawej łapie. A robią to żey sei szczególami pochwalić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 0:34, 19 Sty 2007 Powrót do góry

A nie w każdej, np. w Red Orchestra tak nie jest. Ostatnio gra w której pamiętam takie coś to był Battlefield:Vietnam (nie miłe wspomnienia z gry przez sieć, signle jeszcze bardziej) Bodajże w OFP też jest tak jak powinno (dawno nie grałem, nie bić jak źle powiedziałem)
RED
1 BDSZ



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 2021 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 0:45, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Rainbow Six : Raven Shield <orgazm>. Proponuję zmienić nazwę tematu na "gadanie o grach" Razz Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 0:56, 19 Sty 2007 Powrót do góry

heh,
Ja swego czasu zarywałem noce przy Medal of Honor: Allied Asault (najpierw single potem multi)
kazik
40 Armia



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 851 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pią 1:18, 19 Sty 2007 Powrót do góry

co do "lustrzanych broni" nie w każdej, ale w bardzo wielu (niestety)

z resztą jakby się czepiać, to można też powiedzieć że w STALKERZe goście do AKS-74U wkładają magi na 7.62x39 (a powinny być te mniej krzywe na 5.45x39) Wink


kiedyś próbowałem grać w OPF ale ... nie umiem :< (tak samo w Red Orchestra).

za to całkiem niezle mi idzie w CS'a (1.6 i Source), DOD ("zwykłego" i Source. btw. DOD o wiele ciekawszy niż CS, niech was jego pokrewienstwo z nim nie zniecheca) oraz Ghost Recona (nawet troche ze znajomym gralismy cooperative, biegałem głównie jako support z RPK ^_^). szkoda tylko, że czasu brak (i dobrego sprzetu do gier opartych na Source)

tylko to co mi przeszkadza w GR i innych RainbowSixach to traktowanie ruskich po macoszemu (mały wybór broni). zdaje się że STALKER w tej materii zaspokoi moje żądze (tylko czy komp podoła Rolling Eyes )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 1:42, 19 Sty 2007 Powrót do góry

no tylko ze w GR nie gralo sie ruskami tylko amerykancami. ale juz w dodatku GR:Island Thunder mogles sie bawic naprawde spora iloscia rosyjskich zabawek. W GR:DS jest tego jeszcze wiecej. i definitywnie poza kilkoma bledami w stylu niemoznosc wymiany broni i brak wspinania sie skakania to najlepsza gierca w ktora gralem.

P.s. ma ktos moze HIND'a porzyczyc?
Noah




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:49, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Rainbow Six, mmm, gdybym tylko ja tam umiał planować Razz.

W battlefieldzie też jest wszystko OK z bronią ( część 2 wymiata, i nawet mi chodzi w full detalach Razz ).

A skoro już tę dyskusję zaczeliśmy, to ma ktoś dodatek do OF pod nazwą VBS1?

Killa Bra napisał:
...ale juz w dodatku GR:Island Thunder mogles sie bawic naprawde spora iloscia rosyjskich zabawek. W GR:DS jest tego jeszcze wiecej.?


Polecam mody do GR. Ja ostatnio z nimi przechodziłem kampanie w mundurach ACU ( i o dziwo spisywały się świetnie, szczególnie w dodatku Island Thunder) oraz rodziną broni XM8 ( która też mi się niezmiernie podoba, a żadko w grach występuje )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 2:00, 19 Sty 2007 Powrót do góry

one_Noah napisał:

A skoro już tę dyskusję zaczeliśmy, to ma ktoś dodatek do OF pod nazwą VBS1?


Popytam, poszukam, bo też mam na niego chrapkę.
Krulik
1 BDSZ



Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:44, 19 Sty 2007 Powrót do góry

Gra wygląda ciekawie ale jak każdy ja też mam swoje typy i ja gustuje w WWII ale tą też ściągnę i obadam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 13:28, 25 Sty 2007 Powrót do góry

zgodnie z tematem chcial bym wkleic wam kilka ciekawych linkow. ja sie napalilem strasznie na klimaty zapodane na poczatku przez kazika.


Amerykanski "Czarnobyl"
[link widoczny dla zalogowanych]ądrowej_Three_Mile_Island

stacja radarowa "Czarnobyl 2"
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Elektrownia Czarnobyl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]ądrowa_w_Czarnobylu

Reaktor 4(ten czarny budynek po prawej to Reaktor 3)
[link widoczny dla zalogowanych]

Osada robotnicza Prypec
[link widoczny dla zalogowanych]ć_(miasto)
[link widoczny dla zalogowanych]

Miasto Czarnobyl(niestety rozmazany teren)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny "popis" rosjan w osrodku skladowania odpadow radioaktywnych MAJAK
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i mapka z oznaczona baza
[link widoczny dla zalogowanych](ural)ozjorsk.jpg

Jak kto znajdzie cos ciekawego to podzielcie sie. Z mila checia zobacze. trzeba jeszcze zlokalizowac 2 reaktory Razz

p.s. sory za dlugie linki, ale nie pamietam jak je poskracac.

p.s.2 nie wiem czemu niektore linki "pocielo" nie potrafie tego "naprawic". trzeba ctrl-c, ctrl-v

Admin : [link widoczny dla zalogowanych]

MOD: A kupa a nie "skracaj.pl" Smile bo jest coś takiego - AsgGliwice czyli [ u r l = w w w . a s g g l i w i c e . f o r a . p l ] A s g G l i w i c e [ / u r l ] . Gdy piszemy posta to mamy tam na górze przyciski z kodami "w skrócie", gdy się najedzie mamy podpowiedź niżej, w tym wypadku to przycisk "URL".
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny