Forum Forum Maniaków ASG z Gliwic i Okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Grupa Gliwice na Wojna Łupkowa II -Kotlarnia 21.04.2013 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Noah




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:57, 19 Mar 2013 Powrót do góry

Cytat:
Kwiecień 2026 roku. Zaledwie pół roku wcześniej siły rosyjskie zaatakowały polskie wybrzeże, w celu przejęcia wydobycia w kopalniach gazu łupkowego. Gaz ten wydobywany przez Polskę i USA stanowi zagrożenie dla pozycji rosyjskich firm gazowych w Europie. Siły polskie i amerykańskie w zachodniej części kraju uległy w końcu naporowi wojsk rosyjskich, które niedługo osiągną rubieże Wielkopolski. Tym samym przy granicy z Królewcem powstało wybrzuszenie w linii frontu, które grozi ryzykiem oskrzydlenia wojsk Federacji na zachodzie. Dnia 21 kwietnia o godz. 900 elitarna 1. dywizja Кавказский насильников козы przekroczyła granicę z Polską. Wysunięta placówka polskiej Obrony Narodowej, stacjonująca w Kopalni Piasku Orzeł Bielik była pierwsza na linii frontu. Ok godz. 930 padły pierwsze strzały...

Image


Organizator: 105 Jednostka Specjalna
Miejsce: Kotlarnia, kopalnia piasku
Teren udostępniony dzięki uprzejmości stowarzyszenia Mutt i Duro Mutt, oraz przy pomocy Szczygła.
Czas: 21 kwietnia 2013
Zbiórka rejestracja i wyjście w teren: 07:30-9:00
Ostatni uczestnicy wychodzą w teren o 9:00. Od tej godziny nie udzielamy pomocy (informacji) w sprawie dojazdu, odprawy itd. Spóźnialscy będą musieli szukać swojego oddziału w terenie na własną rękę.
Można przyjechać jeszcze wcześniej, by zająć się przygotowaniem swojego punktu (strona broniąca), okopy czy worki z piaskiem. Teren jest piaszczysty i bardzo łatwy i wdzięczny do kopania, więc warto przemyśleć. Należy pamiętać tylko, aby nie rozkopywać dróg, ani budować na nich umocnień.
Rozpoczęcie działań: 9:30
Przewidywany czas zakończenia działań: 17:00
Odpłatność: TAK, 10zł od osoby. Płatne przelewem, w szczególnych okolicznościach możliwość zapłaty na miejscu (po umówieniu na PW)
Limit fps: 666fps
Limit wieku: 18 lat (skończone) - możliwe WYJĄTKI dla osób które znamy i są sprawdzone.
Limit uczestników: 272 (po 4 pełne plutony na stronę)
Pirotechnika: Tak. Petardy max. K204 lub odpowiednik. Można używać granatów grochowych. Świece dymne tylko sklepowe, bez ogniowe. ZAKAZ używania jakichkolwiek własnych mieszanek - będzie to traktowane jako rażące naruszenie bezpieczeństwa,
Zgłoszenia: na mail: [link widoczny dla zalogowanych] do 14 kwietnia - szczegóły niżej

Każdy obowiązkowo posiada: czerwoną szmatę, przetestowane okulary ochronne, identyfikator medyczny

Obowiązują zasady: Porozumienia Organizatorów , Prawa ASG oraz Full Contact ASG

Charakter rozgrywki: Otwarty, ciągły. Symulacja działań frontowych, nastawiony na kontakt i dynamikę działań. Dużo jednak zależy od samych graczy, dlatego organizator nie gwarantuje Ci, że się na strzelasz czy wyrobisz limit fragów.


1. ZGŁOSZENIA: drogą mailową na [link widoczny dla zalogowanych], tylko grupowe. W tytule nazwa ekipy, w treści zgłaszana lista i wyznaczony dowódca drużyny z kontaktem telefonicznym (wg wymagań z pkt komunikacja).

Co do zgłoszeń pojedynczych, preferowane przez nas jest abyście spróbowali podczepić się jednak pod któraś ekipę. Ze zgłoszeń pojedynczych będą formowane małe drużyny działające jako oddziały inżynieryjne (szczegóły w pkt oddziały inżynieryjne). W takim wypadku zgłoszenia TYLKO DO MNIE NA PW.

Podział na strony konfliktu zostanie dokonany przez nas, aby siły były równomiernie rozłożone, tak liczebnie jak i pod kątem doświadczenia. Można w zgłoszeniu pisać swoje preferencje nt. strony czy ekip z którymi chciałoby się razem grać, w miarę możliwości postaramy sie je uwzględnić.

2. PŁATNOŚCI
Przelewem na konto:
Tomasz Olejniczak
11 1090 1652 0000 0001 0627 4410
Najlepiej wpłaty grupowe. Do dnia 15. kwietnia 2013.
Osoby, które dokonały wpłaty na zeszłoroczny D-Day, są zwolnione z opłaty. Przypomnijcie mi się tylko na PW o tym.

3. ODDZIAŁY INŻYNIERYJNE
Każdy pluton będzie miał przydzielony oddział inżynieryjny, którego zadaniem będzie ustawienie respawnu w miejscu wyznaczonym przez dowódcę plutonu. Oddziały te będą formowane ze zgłoszeń pojedynczych, lub jeśli takich zabraknie dowódca plutonu ma wydzielić odpowiednią grupę i poinformować o tym fakcie organizatora najpóźniej we wtorek 16 kwietnia. Mają to być drużyny ok 4 osobowe.

Zadaniem tych oddziałów będzie ustawienia respawnu, jego zwijanie oraz przenoszenie na rozkaz dowódcy plutonu. Po wykonaniu tego zadania, działają jako normalny oddział bojowy do dowolnej dyspozycji dowódcy.

W danej chwili, dla jednego plutonu może funkcjonować tylko jeden pkt respawnu, nie można korzystać z pkt. respawnu innych plutonów. Respawn nie może być atakowany, ani niszczony przez przeciwnika. Uznaje się go za strefę bez ogniową, jednakże nie za strefę bezpieczną - w związku z tym obowiązuje na jego obszarze noszenie okularów ochronnych.

Respawn jest obszarem odgrodzonym kolorową taśmą o boku 20x20m (oddziały inżynieryjne zostaną w te taśmy wyposażone). Raz rozstawiony respwan, może zostać przeniesiony tylko po wskazaniu przez HQ nowego celu dla plutonu, wtedy d-ca plt podejmuje decyzję o jego przeniesieniu. Musi być on wyznaczony w bezpiecznej i sensownej odległości od wyznaczonego celu, w domyśle ok 150-200m, w zależności od terenu.

4.TRAFIENIA I RESPAWN
Każde trafienie uznaje się za zabicie. Nie istotne czy był to rykoszet czy friendly fire. Kulka to kulka.
Trupy po trafieniu poruszają się za oddziałem, w przypadku nawiązania walki odchodzą na bezpieczną odległość trzymając w widocznym miejscu czerwone szmaty. Oddział musi zejść na respa jeśli osiągnie straty 2/3 lub wcześniej na wniosek dowódcy oddziału. Ma wtedy obowiązek skontaktować się z d-ca plutonu i ten wyznaczy im miejsce w którym znajduje się resp.

Trafiony dowódca może wciąż wypełniać swoje funkcje organizacyjne - kontakt z wyższym dowództwem i podległymi żołnierzami, utrzymywaniem dyscypliny. Nie może jedynie dowodzić podczas walki.
Kiedy oddział trafi na resp, może ponownie wrócić do walki po 10 min.

Na respach jest zakaz piknikowania, obozowania i nadmiernego przesiadywania.

5. HIERARCHIA DOWODZENIA
HQ->Pluton->Oddział.
HQ jest jeden dla obu stron, prowadzony przez organizatorów. Każda ze stron jest podzielona na plutony, te zaś na oddziały.

Skład plutonu to max 3 oddziały bojowe i jeden inżynieryjny.
Skład oddziału to min 5, a max 10 osób, inżynieryjny 4 osoby.

Zadania dowódców oddziałów - dowodzenie taktyczne oddziałem, utrzymywanie dyscypliny, stały kontakt z plutonem i wykonywanie rozkazów d-cy plutonu. Są to osoby wskazane w zgłoszeniu przez drużynę.

Zadania dowódców plutonów - wypełnianie rozkazów zadanych przez sztab, dowodzenie całym plutonem i zadaniami oddziału inżynieryjnego. D-cami plutonów zostają osoby z danego plutonu wskazane przez organizatora, który te osoby zna osobiście, lub cieszą się dobrą opinią w środowisku.

6. KOMUNIKACJA
Na poziomie HQ-> Pluton, tylko telefoniczna, awaryjnie zostanie przydzielone pasmo GMRS na kontakt z HQ (wypadki losowe).

Na poziomie Pluton-> Oddział, telefoniczna jako pierwszorzędna, pomocniczo zostaną plutonom przydzielone odpowiednie pasma PMR i GMRS.

Komunikacja wewnątrz oddziałowa - dowolna, jednakże zakaz użytkowania częstotliwości przydzielonych odgórnie przez organizatora.

Każdy dowódca plutonu i oddziału ma obowiązek na czas gry posiadać sprawny telefon z naładowaną baterią, mogący działać przez cały dzień i wykonywać połączenia wychodzące i odbierać przychodzące, to samo tyczy sie sms, będący w sieci T-MOBILE.. Numer do tego telefonu ma obowiązek podać w zgłoszeniu.

Dla ekip i dowódców posiadających radia Navcomm istnieje możliwość wydzielenia osobnej częstotliwości.

7. REGULAMIN
I . Zgłaszasz się na cały okres gry, jedynie wypadki losowe jak kontuzje czy wypadek żony usprawiedliwiają wcześniejsze opuszczenie gry, należy też poinformować o tym organizatora. Nie możesz być na całości, to nie przyjeżdżaj i nie psuj innym gry.
II. Po zakończeniu będzie sprawdzana ponownie lista. Później na forum zostanie opublikowana lista dezerterów, jeśli takowi będa.
III. Po przybyciu na zbiórkę dowódcy (drużyn i plutonów) udają sie do rejestracji, zameldować o liczbie przybyłych osób oraz w celu otrzymania materiałów pirotechnicznych oraz ewentualnie innych rekwizytów.
IV. Każdy dowódca ma mieć przy sobie kompas lub busolę.
V. Okulary ochronne obowiązują przez CAŁY okres gry. Nieprzestrzeganie tej zasady jest traktowane jako rażące naruszenie bezpieczeństwa i może skutkować wydaleniem z gry.
VI. Każdy ma mieć przy sobie tyle sprzętu, ile jest mu minimalnie niezbędne do wykonywania zadań i będzie w stanie unieść nie męcząc się przez cały okres gry.
VII. Wszystkie przypadki terminatorstwa rozwiązujemy na miejscu, bez lamentów na forum i skarg do organizatora, który i tak się nie teleportuje w to miejsce, a ma cała imprezę do ogarnięcia.
VIII. Na terenie gry nie ma śmietników. każdy WSZYSTKIE swoje śmieci zabiera ze sobą. Od zachowania przez WSZYSTKICH graczy czystości na terenie zależy w dużej mierze możliwość jego dalszego wykorzystywania w przyszłości.

8. DOJAZD I PARKING
[link widoczny dla zalogowanych]
Dojazd najlepiej autostradą A4, zjazd Gliwice- Kędzierzyn-Koźle. Następnie kierować się na Kędzierzyn. Przy zjeździe z drogi na teren będzie stała osoba kierująca ruchem. Jednak będzie tam ona jedynie do zakończenia zbiórki, więc lepiej się nie spóźniać.
Pomiędzy bramkami przy Sośnicy na autostradzie, a zjazdem z niej w kierunku terenu gry obowiązuje bilet zerowy i nie ma opłat za korzystanie z autostrady.

Parking: Tym razem jest możliwość przejazdu lasem w kierunku terenu gry. Parkujemy przed "leśniczówką" po LEWEJ stronie drogi, zachowując jak najwięcej miejsca na przejazd.

Na około 2 tyg przez scenariuszem zostania opublikowana mapa terenu gry z zaznaczonymi punktami. Osobom nieobeznanym ze sprawną nawigacją w terenie, a posiadającymi nowsze smartphony z gps polecamy ściągniecie aplikacji typu moje trasy, czy używanie map googla z zaznaczonymi tam wcześniej punktami. Bardzo usprawni to rozgrywkę i zmniejszy ilość zagubień się całych oddziałów. Nie jest to absolutnie wymóg uczestnictwa, ale dobra rada która może wam pomóc.

9. Full Contact ASG
- Nie obowiązuje zasada tzw. "pif-paf". Wyeliminowanie gracza z gry bez wystrzału może nastąpić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu cielesnego - dotyk dłonią ramienia, czy użycie rekwizytu np. gumowego czy piankowego noża (gwoli ścisłości - nie, nie można nimi rzucać)
-Ograniczenie fps : 666. Brak restrykcji co do użycia ognia ciągłego
-Można strzelać z każdej odległości
-Staramy się nie strzelać w głowę lub inne wrażliwe części ciała. Jednak gdy innej możliwości nie ma - może do takiej sytuacji dojść.
-Trupy, które nie oznaczą się czerwoną szmatą lub mają je w miejscu niewidocznym są same sobie winne jesli zostaną ostrzelane.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 4.5 Godziny